Carnaval

Ik wil ZOOOOOO graag!!! 1G kan niet, zou niet weten waar er zoveel mensen in één regio zich elke dag zouden moeten gaan testen.

3 likes

Na vijf minuten huilend weg met een paniekaanval. Ben zondagmiddag en maandag helemaal vrij, maar moet even kijken hoe ik dinsdagavond het snelst na werk in de kroeg kan staan. Maar denk dat ik na een paar bier alles weer leuk vind

1 like

haha ja ben daar ook bang voor
ik heb ma t/m wo vrij, even alles inhalen hoor joeeee

1 like

Ik zie net dat ik de woensdag en donderdag nog vrij ben! Heeeel fijn

1 like

waarschijnlijk met 3g dus. ik dacht al, 1g is totaal niet haalbaar. waar wil je heel brabant en limburg gaan testen iedere dag dan

1 like

Zeker, weet dat er een aantal toch een optocht gaan lopen. Ik ben zowiezo aanwezig haha heb een week vakantie :v:

Gisteren al een feestje gehad, allemaal verkleed en gesmink. Echt fantastisch gevoel weer :heart::yellow_heart::green_heart:

2 likes

@Oprah t geit doooorrrr :heart::yellow_heart::green_heart:

Zin in en stress van. Morgen nog fysieke cursus, waar we ook echt fysiek worden. En die is al 2x gecanceled door corona en 1x bleken beide cursusleiders achteraf positief. Dus morgen zit ik ook niet met eigen collega’s in een ongventileerde ruimte omdat t teringkoud is daar. Dus let extra op die mondkapjes en zoveel mogelijk afstand. Blijf verdomme van m’n carnaval af nu t zo dichtbij is

2 likes

hahah, ik ben nu serieus bezig met een lijstje te maken met wat wanneer ik aandoe en welke schmink erbij :joy: :joy:

2 likes

Ohhhhh helemaal pakjes stress :star_struck:. Heerlijk om me hier weer druk over te maken

2 likes

Hoop Kanon, maar denk dat ze morgen met een bericht komen hoe en wat. Ik heb een dikke week vakantie :partying_face:

1 like

@Oprah @GEEZ geen kanon??

Hoe wordt er bij jullie carnaval gevierd?
Hier gaan de cafe’s wel open. Maar vanuit de (dorps) carnavalsvereniging wordt niks georganiseerd.
Dus geen tenten, optocht, kroegentocht, programma, niks.
Ik weet er geen raad mee. :laughing:

1 like

Hier cafés tot 1 open, verder moet er nog meer naar buiten komen

1 like

Neeeee huulen :sob::sob::sob: maar hoe dan ook, zaterdag sta ik op de markt :heart::yellow_heart::green_heart:

Ik heb er hier wel vertrouwen in: kroegen open, allemaal buitenbarren, veel “muziekpunten”. Kom maar door🥳

2 likes

Er komt hier toch een onthulling en begrafenis van Knillis, maar hij staat ergens binnen. Ben benieuwd, online lijkt me dan niet

1 like

Jaaa zo gek dat ze zon Verschillende berichten verspreiden hè. Lijkt me beter iets te organiseren en er zo controle over te houden maar goed.

Ik blijf in Mestreech, enige aanpassingen zij geloof ik alles dicht om 1 en geen grote wagens.

2 likes

Gewoon naar de stad komen, gaan genoeg mensen heen. Mag toch hopen dat wat kroegen een buitentap hebben staan.

1 like

Ik twijfel zó erg… ik wil zo enorm graaag. Maar vind het ook zo’n risico… ene kant denkt ja dan heb ik 2 jaar lang super voorzichtig gedaan en niet besmet geweest, en dan zou ik nu zo’n enorm risico nemen. Vind dat best eng. Andere kant huilt mn hart echt bij al die aankondigingen nu want ben er zo aan toe en heb het zooo gemist. Wat kut dit. Zijn er nog meer die zo twijfelen of gaan jullie gewoon?