Carnaval

Ik ga gewoon, er is een risico dat ik iets oploop maar dat heb ik er wel voor over. Mijn man heeft ondertussen al 2x corona gehad en ik nog steeds niet.

Ik heb zo’n behoefte aan die gezelligheid dat ik even niet nadenk over de risico’s.

2 likes

Ik ga ook. Ben wel met m’n domme harses zaterdag wezen stappen en nu in de stress dat ik met carnaval thuis zit maja we zien wel
Aan de ene kant ja shit ik werk in de zorg. Maar ja her mag wel en het is niet alsof we een opdracht van het werk hebben om thuis te blijven. En anders loop ik het een dag later wel in se supermarkt op

1 like

Zoveel zin maar ook zo bang dat ik zaterdag ineens corona heb

Ik tel ook echt elke dag af, haha, heb er inmiddels vrede mee als ik carnavalsmaandag positief test, dan heb ik iig de zaterdag en zondag gehad. :four_leaf_clover:

1 like

Mijn man is positief getest en hij mag vrijdag weer uit quarantaine. Ik ben zo zo zo bang dat ik het ook krijg. Ben nu angstvallig bij hem uit de buurt aan het blijven maar ja we hebben daarvoor gewoon samen geslapen. Ieder klein klachtje dat ik heb schiet ik in paniek.

Heb kaartjes voor een festival vrijdag avond en zaterdag ga ik het dorp in voor een groot buitenfeest. Ik wil zo graag gaan :sob:

1 like

Moest me mentaal nog wat voorbereiden, maar hoe dichterbij het nu komt hoe meer zin ik krijg, woehoee! Wat trekken jullie aan? Kopen jullie nog een pakje of doen jullie iets ouds aan?

Ik wil eigenlijk al jaren echt iets grappigs aan. Iets met dubbele bedoeling. Maar ik ben zo afschuwelijk a-creatief

1 like

Heb m’n oeteldonkse jasje geüpdate :stuck_out_tongue: veel mensen vinden t saai maar ik hou er van.

2 likes

Ik heb inmiddels zoveel op zolder verzameld van de afgelopen jaren dat ik daar een combinatie uit maak denk ik. In Brabant komt dat allemaal niet zo nauw haha.

2 likes

ik oook :heart::white_heart::yellow_heart:

2 likes

Wel benieuwd zo zonder uitbouwen enzo, word wel mooi weer. En hoop dat de mensen verkleed als blaasontsteking enzo mooi wegblijven ipv ruimte innemen

4 likes

Ik ben op Nederland 2 carnavalshart aan t terugkijken en zit nu mee te blèren met die man met z’n laatste carnaval

ja echt blij met de weersvoorspellingen! ik heb m’n huis al versierd en ben al de hele tijd carnavalsmuziek aan het luisteren haha kan echt niet wachten, heb er zo’n zin in

1 like

Hoe doen jullie dat spreek je van te voren af met een groep of ga je gewoon en zie je wel wie je tegen komt? Weet je van te voren al welke dagen je gaat?

Carnaval vier ik op:

• Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag

0 stemmers

Hoeveel dagen ga je?

• 0 :pleading_face:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6 :exploding_head:

0 stemmers

2 likes

Omgg zoveel zin in, jasje hangt al klaar dus zit er al de hele tijd naar te kijken :frog::heart::white_heart::yellow_heart:

3 likes

Mijn Douglas-pakketje kwam net binnen met nieuwe glitters, want ik heb pas 8 soorten ofzo. :joy: Love it!

Ik vind schminken zo leuk, maar weet niet of ik het nog kan, haha. Ik ga voor zoiets bij m’n ogen, maar zonder m’n hele kop één kleur te maken.

Met wel extra glitters.

Deze ziet er ook wel do’able uit:

Sowieso leuk account om te volgen, zij is mega goed en je wordt er helemaal vrolijk van!

11 likes

Voor de Oeteldonkers, hebben jullie een vaste kroeg of veel op sjouw? Ik moet zondagochtend werken en dinsdagavond nog ff en hoop dat er zat mensen toch gaan dweilen zodat ik binnenkom nog

1 like

Ze heeft een keer een vriendin van me geschminkt, oh zo gaaf en hup hup klaar, echt top is ze! Wil altijd nog een cursus bij d’r doen.

2 likes

Past net in het schema als je om 8.30u bij mij bent. :joy:

2 likes

Iemand nog goede tips voor een outfit met iets wat je in huis hebt? Heb wel nog oude outfits liggen maar heb zin in wat nieuws en geen tijd meer om te kopen.

Ik dacht bijv. een gestreept shirt, baret en stokbrood > fransman. Maar heb dus geen baret in huis. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Net thuis van eerste avondje, heerlijk en het was zo normaal om in een volle kroeg te staan! :star_struck::heart_eyes:

Morgen 6.20u de wekker, dus hoofd wassen en naar bed.

3 likes