Nice!
Ik wilde morgen misschien al ff kijken, maar ik ken mezelf. Das nooit ff. Dus zaterdag laat, zondag vroeg en dan naar huis racen, omkleden en naar de stad rennen. En dinsdag na m’n werk bij paar uurtjes
Ik heb na 36 jaar toch een ruggengraat weten te ontwikkelen, want ben na 2 uurtjes drinken overgegaan op fris en 20 minuten eerder naar huis gegaan dan met mezelf afgesproken.
Schouderklopje voor mezelf!!!
Alles in panterprint (met oortjes en snorharen als dier) en anders als panter Nelly/Anita met goud gecombineerd oid
Gestreepte top en kort zwart broekje (met rode/gele kaart of fluitje) scheidsrechter.
Veel doen ook een skipak/trainingspak met pruik en zonnebril oid of gewoon een foute gekleurde outfit.
Ik zie ook meiden die geheel in het zwart gaan met oortjes en snorharen (i’m a mouse, duh)
Cowboy met spijkerbroekje en ruitjesshirt en hoed
Als zombie met nepbloed en verscheurde kleding
Als iemand van het andere geslacht.
Hopelijk heb je er wat aan
Ja ik ben (ere) lid van team geen ruggengraat :’) scheelt dat munne mens ook pas op zondag begint.
Wit jurkje engeltje
Jurkje met handschoenen en afwasborstel als poetsvrouw
Sportkleding als… sporter haha boeiend
Ik ben ook net thuis, ik heb gewoon een prijs gewonnen voor het “sjoonste awt wief” fantastisch avond.
Dan kom je hier in Sittard de kroegen toch niet in
In een over de top jaren 80 aerobic pakkie wel toch?
Ja dan wel, maar niet in een standaard voetbal shirtje
Vanochtend al heel veel sjaaltjes gezien, moet me echt inhouden straks niet “opeens” in de stad te zijn
Dames veel plezier deze carnaval! Geniet er lekker van!
Ze hebben of gaan nog hekken plaatsen rondom de markt.
Kijk hoe triets dit eruit ziet
Wij gaan zowiezo optijd.
Ik ben er uit hoor, ik ga gewoon. Kan niet nóg een jaar zonder mn carnaval, mooiste feestje van het jaar
Ja joh, helemaal prima
Zeker doen, GENIET ervan
Alaaaaafff
Ik wil ook naar maastricht
Mooi he! Was vanmiddag nog ffe op het Vrijthof, knap hoe ze het zo snel voor elkaar hebben gekregen
Ik ga vandaag alles in de huiskamer klaarleggen zodat ik morgen als ik van werk thuis kom zsm weer buiten sta. En vandaag iets met nagellak proberen
Jeetje wat een heerlijke avond. Sommigen zullen het nooit begrijpen (en dat is prima), maar ik kan hier dus een jaar op teren.