Net voordat we gisteren gingen, kregen we het nieuws door en kwam ik niet meer in de sfeer helaas. Vandaag is onze baby naar de opvang in haar luipaardenpakje met snorhaartjes, zo schattig, kan ik ook van genieten. Ze is ook meegeweest za en zo in de draagdoek met gehoorbescherming. Onderdeel van de opvoeding
Vandaag overheelijk fruhshoppen gedaan. Nu uitbrakken op de bank voor bed. Carnaval 2022 je was top
Carnaval 2022: “geen dank, graag gedaan!”
(Sorry ik haat het bedanken van dingen alsof het personen zijn die wat terug kunnen zeggen.)
Het zijn uiteindelijk de mensen die het tot een succes maken😎
Ik leef weer half na 6 dagen vieren, ik ben gesloopt stem kwijt, kater van hier tot tokio, enkel denk ik gekneusd. Maar het was TOP
Ben uiteindelijk maar twee dagen geweest, aangezien gisteren ql een deel vrienden positief teste toen ik aan het werk was en m’n partner ook. Ikzelf inmiddels ook positieve zelftest en ritje ggd gehad, maar het was unne mooie
Hier een hele lange teststraat in ons dorp.
HAHAHA geweldig nummer
Ik ben na 5 dagen ook mn stem kwijt en er zit confetti in mn haar vast maar het was weer TOP
Ik heb echt nog steeds pijn aan mijn poten door het staan en lopen en springen, haha jezus hoort dat erbij als je oud wordt? En mijn stem is echt te gênant hees voor woorden.
Omg ben echt helemaal opgeladen na carnaval zeg, love it. Wat een geluk met het weer ook . Overigens voel ik me fysiek niet opgeladen haha. Test nog wel steeds negatief wat echt een wonder is als ik al jullie verhalen lees.
Ik durf niet te testen, bang dat ik ook positief ben
In mij familie-app met ooms en tantes enzo ook drie tegelijk positief vandaag. Ach ja zolang het bij iedereen bij wat milde klachten blijft…
Ook hier al zooveel mensen gehoord die positief zijn getest. Was te verwachten! Heb dit weekend gevierd maar kan niet wachten om volgend jaar weer vrij te pakken!
Enja hoor positief, voel me alleen wel echt goed ziek
Hier ook positief. Was wel te verwachten, iedereen met wie ik was had al een positieve test. Ik was de laatste die ook over de streep ging.
Hier nog niet positief, maar iedereen waarmee ik was en heb gezien wel😂
Ik ook positief (tweede keer) en echt 80% van mn vrienden
In mijn omgeving valt het met 3 positieven nog best mee. Wij waanden ons veilig, vriend en ik hadden net voor carnaval al corona gehad. Maar nu liggen we plat met de ‘gewone’ griep
Ik ben ook positief net als bijna iedereen om me heen. Hoeveel besmettingen zijn er nu wel niet in Limburg en Brabant.
Allemaal mensen om ons heen die wij gezien hebben hebben nu corona. Wij waren wel verkouden maar meerdere negatieve zelftesten. Nu begin ik me toch af te vragen of ze het niet toch van ons gekregen hebben