Vriend van me had alleen maar negatieve zelftesten, toch pcr gedaan omdat iedereen positief was bijna en die was wel positief
Ik snap ook niks van deze carnavalscorona. Heb alle klachten maar blijf negatief testen (zelftest en GGD) . Mja las het dat hooikoorts ook alweer present is en daar lijken deze klachten dan ook weer veel op. Met uitzondering van de koorts die ik twee dagen terug had dan.
En gaat iedereen 11-11 vieren?
Ik heb weer wat emblemen op mān jasje er bij laten zetten. Het jaarembleem en eindelijk die van mān favoriete kroeg want die vergat ik ieder jaar te kopen
Ik moet helaas werken,
Ja! Kan niet wachten. Ik heb ook nog wat nieuwe emblemen maar die gaan er vrijdag nog niet op zitten, doe dat altijd zelf maar vind het zoān rotwerk dat ik er nog niet aan begonnen ben
Ja ik heb gelukkig een adresje, die doet het ook mega netjes en heeft ook heel mān jas mooi gemaakt en getailleerd en zo. En haalt de voering los.
Ik heb al om 09.30 afgesproken en was eigenlijk heel het weekend vrij maar heb nu toch zaterdag en zondag laat. Dus ook cola en al inslaan voor zaterdagochtend
Had vorig jaar een toegangsbandje van 11-11 met bijbehorend embleem maar heb die er afgehaald. Vond het toch niet helemaal dr bij horen op die manier
Oh heerlijk al om 9:30! Hier begint het vanaf 15:30 dus ons plan is wel om rond die tijd te gaan maar mijn carnavalsmaat is ziek dus hoop dat het vrijdag weer goed genoeg gaat anders zijn er wel twee anderen die mee gaan maar die hebben geen vrij genomen dus die kunnen pas āsavonds.
Hier begint het kwart voor elf met vieren dat de st jan jarig is en dan 11.11 officiele opening van het seizoen. Heb zo veel zin. Vriendin van me gaat ook voor het eerst
Ik ga als lompe randstedeling waarschijnlijk de domste vraag ooit stellen, maar ga het toch doen.
We hebben 19-23 februari op de planning staan om naar Brussel en Brugge te gaan met familie uit het buitenland. Nu kom ik er dus net pas achter dat het dan carnval is (ik zei toch, lompe randstedeling) en zou ik graag willen weten hoe ik carnaval in Belgie voor me moet zien.
Is het dan wel leuk om naar Brussel en Brugge te gaan als het doel stedentrip is?
In Belgie wordt carnaval niet overal op dezelfde data gevierd en bij mijn weten in Brussel zelfs niet echt. Toch zeker niet zo dat winkels sluiten etc. Misschien kan je eens opzoeken op carnaval in Brussel/Brugge oid? Ik denk niet dat je hinder zal ondervinden.
Ahhh je komt vast nog wel aan een kaartje, wij hadden er ook veel te veel gekocht (voor het evenement bij ons) en weer doorverkocht.
Ik ga dit jaar zelf voor het eerst carnavallen in Breda maar mijn vriendengroep heeft een discussie over of het op zaterdag al leuk is of dat we kaartjes moeten kopen voor een feest. Ik heb geen idee, zijn er hier forummers die het wel weten ? Groetjes toerist van boven de rivieren
Ik hou het in de gaten, laat je wat horen
Zaterdag is meestal de drukste dag omdat er juist veel mensen van buiten Breda komen. Ik koop zelf nooit ergens kaartjes voor, dus we gaan meestal naar wat kroegjes of staan op de markt. Maar ik ken wel mensen die met een vriendengroep juist kaarten kopen voor iets op zaterdag omdat het in de kroeg zo druk is. Op andere dagen is de sfeer heel anders.
Heeft iemand een tip voor een betaalbare schminkdoos? Action ofzo heeft dat geloof ik niet.
Hier staan redelijk goedkope optie
Ongevraagd advies, maar koop een keer een palet van een goed merk, kun je echt je hele leven meedoen als je er goed mee om gaat.
Eigenlijk wel mee eens! Heb je daar ook en suggestie voor? Welke merken?
Grimas en Superstar heb ik veel van!