aaah oke, top, dankjewel! We gaan meerdere dagen, ik zie wel wat we gaan doen dan haha.
Als je er ook op zondag bent, ga dan naar hossen op de markt! Is voor mij echt een van de leukste momenten van carnaval
Op zoek naar kleding in deze stijl
Glitters, sliertjes, pailetten, van die schouderpads met tassels ets. (zo’n hoedje zoek ik dan weer niet).
En krijg gewoon niets leuks gevonden. Behalve op etsy voor 150+ euro.
Zo’n jasje ofzo… of die van daarboven. Heeft iemand tips?
Heb je al bij de echte fysieke carnavalswinkels gekeken? Daar hangen de rekken vol met dit soort jasjes, met name die bovenste soort. Althans hier in Limburg.
https://www.thetru.nl/default.asp?pageid=85&webgroupfilter=103&alstart=0
https://kallebeske.nl/carnaval-dames/carnavalsjassen-dames/
Zitten ook hele dure bij, moet je even voorbij scrollen.
Misschien tweedehands als je het alsnog te duur vindt…?
Ben je bekend met de makado in beek ? daar is nu een Carnavalswinkel met veel jasjes ect.
Ik denk dat wel wat te vinden is op carnavalsland.nl
En voor het hoofddeksel, 2de hands winkel kijken? De action en fournituren kraam op de markt leeg kopen en dan met het lijmpistool plakken maar?
Precies! Gaan wij vanmiddag ook weer doen.
Ik zou googelen op sequin festival jacket, dan krijg je wel veel van dit soort jasjes te zien. Van nastygal/asos/shrine. Misschien zou je dat ook nog op Vinted kunnen checken?
Bij nastygal hebben ze veel trouwens!
Ah super leuk… Laat je het resultaat zien hier?
De feestdagen-collectie van reguliere winkels doen vaak glitterspul in de sale nu!!
Thanks voor de tips! Ik heb echt heel wat af gegoogled, vind de reguliere carnavalskleding zaken toch wat teveel polyester /niet zo mooi. Qua jasjes
Ik ga nu denk ik zelf een felle blazer pimpen met van die schouderpatches met tassels en dan heb ik dit gekocht puur voor de stof en details zodat ik daar ook iets mee kan doen, of gewoon draperen ofzo
Met deze top.
Heel benieuwd ook naar jullie outfits en creaties!
Ik heb zo’n domme carnavals irritatie haha. Ik snap niet waarom mensen met klûnen massaal als foute apres-skiër gaan? Dit heeft niks met carnaval of met klûnen te maken
Wat doen jullie aan dit jaar? Ik heb inspiratie nodig
Maar met de reguliere carnaval staan we ook veel buiten! & Gewoon de kleding die wij met de reguliere carnaval ook dragen. Is een mix bontjassen, pakjes en zooi van zolder!
weg
Vanavond carnavalsfeestje nummer twee, zoveel zin in volgende week!
Het heeft te maken met de Elfstedentocht/schaatswereld dacht ik!
Bijnaaaaa! Ben echt aan het aftellen. Krijg wel stress dat iedereen om me heen ziek aan het zijn en worden is. Vorig jaar ook al de laatste dag gemist door corona. Dit jaar is de doelstelling om wel Knillis te begraven
Haha ik vier Limburgs carnaval, dus blij dat ik deze stress niet hoef te ervaren. Ook wel typisch omdat de Brabanders over die kielen en jasjes altijd zeggen “dan is echt iedereen gelijk”, nou blijkbaar toch niet dus.