Nee joh maakt niet uit, veel te teringduur anders ook. Scheelt dat het daarna ieder jaar maar 1 of 2 dingen er bij is. Of je hebt inmiddels een grote collectie oeteldonk oorbellen net als ik
Is helemaal prima, geen zorgen! En goed dat je voor een kiel bent gegaan want met een ander verkleedpakje kom je veel kroegen niet in
Gaan er nog mensen in Sittard vieren?? Ik begin vanavond
Ik mag ook zo beginnen!
Oh man ik denk hele tijd: zal ik eens uittellen wat ik dit jaar al heb uitgegeven aan de carnaval, nog voor het moet beginnenā¦? Jas, petticoat, glittershirts, schmink, glitters, make-up, pruikenā¦
Ik haat carnaval maar post fotos please oke thanks.
ik begin morgenmiddag
Omfg begin precies nu verkouden te worden, maar morgen beginnen we, hopelijk dan beter en testje doe ik morgen ook van tevoren
Ik kan niet wachten tot het morgen is . En inderdaad post fotoās allemaal!
Mijn outfit van gister was oud omaatje, en we hebben ook nog een prijs gewonnen
Iedereen op school is zo leuk verkleed
In mijn straat is een basisschool en ik heb ook zitten kijken naar alle verklede kinderen die naar school liepen, zulke leuke outfits allemaal!
Zelf ga ik morgen ook carnavallen.
Bij mij ook! Ik werk in de randstad, maar we vierden toch carnaval vandaag. Verkleden was niet verplicht, maar ik heb de kinderen wel gezegd dat ik als Brabantse juf wat verwachtingen had. De drie kinderen die niet verkleed waren hebben heel de dag met de hoedjes rondgelopen die ik meegenomen heb. Was echt gezellig. Morgen ga ik het ik mijn dorp vieren waarschijnlijk.
Gisteren ben ik gaan carnavallen in en we waren buiten in een straatje (het was heel druk). Op een gegeven moment barst er een enorm gevecht los en de beveiliging kreeg het niet gestopt. Iedereen deed mee en zelfs vriendinnen van mij hebben klappen gekregen. Ging in eerste instantie blijkbaar over coke. Was echt heel eng.
Wow wat schrikken zeg! Vervelend, lijkt me erg eng
Ohh bah, hoe laat was dit ongeveer? Ik werk daar in de buurt en er kwamen heel veel sirenes voorbij.
Tussen 4 en 5. Ik weet uiteindelijk niet hoe laat het gevecht echt gestopt is.
oh wat naar! het was ook echt zo druk overal gisteren, niet te doen
uiteindelijk zijn wij maar twee uurtjes in de stad geweest of zo, de rest van de dag gewoon bij mij thuis gechilld, was veel leuker
Oh joh wat heftig zeg! Zoān grimmige sfeer is alles wat carnaval niet hoort te zijn
Was gisteren ook in Oeteldonk en was heel druk idd maar wij hadden direct ergens een perfect plekje gevonden⦠leuke muziek, niet te druk en dicht bij de bar. Niet meer verplaatst dus en ik denk dat we rond half 12 weg waren en toen ik richting station liep kwamen er nog steeds ladingen mensen de stad in.
Vooral op vrijdag en zaterdag vind ik de middagen het leukst. Ik ga dalijk een paar uur de stad in wsnt morgen nog werken. Worstenbroodjes liggen in de oven, kiwis en hooikoortsspul ligt klaar dus letās goooo
Zo, ik ben er klaar voor. Smink zit er weer op