Carnaval

Ik heb zoals ieder jaar gruwelijke fomo, er gaan wat losse kennissen, en eigen vrienden en vriend willen maar 1 middag gaan, zijn niet echt carnavallers . Dus ik zit mezelf op te vreten op de bank van verveling. :smiling_face_with_tear:

Alweer thuis uit oeteldonk , verstandig maar saai.
Ik heb wel een iets andere vibe dan m’n nuchtere vriend die net gewerkt heeft

2 likes

Vond t waar wij waren wel leuk (paternoster) maar iets met werk morgen

Hier kwam tijdens de optocht (tegen ā€œhet verkeer inā€) opeens de ambu aangereden. Dat was ook wel ff schrikken. Volgens mij leek het mee te vallen, maar het drukt wel de stemming een beetje. Hij moest ook echt parkeren in mijn straat. Hopelijk is alles goed met desbetreffende persoon šŸ«¶šŸ»

2 likes

Ik was vandaag in Kielegat, waar ik woon, maar het was zooo druk en ongezellig dat ik naar huis ben gegaan :sweat_smile:

Lampegat gister ook niet normaal druk… je kon echt geen kant op en moest steeds op dezelfde plek blijven staan. Vond het echt geen hol aan. Heb het idee dat dit de afgelopen jaren wel een groter probleem is geworden?

Of wij zijn minder bezopen waardoor je het beter merkt… Want nu irriteerde ik me aan iedereen die aan me zat/langs me heen liep enz heeeel erg en denk dat het eerst ook zo was maar gewoon niet opmerkte

3 likes

Hahaha ja dit zou eigenlijk ook goed kunnen. Het was te druk om makkelijk naar de bar te kunnen lopen. Geen kater vandaag dus misschien heeft het toch nog een voordeel

1 like

Fijne dag vandaag :sparkles:

7 likes

Kokos en banaan, perfecte smoothie om de dag mee te beginnen :ok_hand:

4 likes

Random vraag, maar welk merk is je tas? :blush:

Gucci! Via de outlet in roermond!

2 likes

Nou weer Knillis niet begraven, gisteren lomp hard gevallen Ʃn corona

2 likes

ik heb gisteren echt leuke avonturen beleefd. mijn vrienden gingen rond 6 al naar huis en ik had nog geen zin om naar huis te gaan, dus ik ging in de stad op zoek naar nieuwe vrienden. eerst een drankje gedaan met een postbode/artiest, daarna BFFs geworden met een naamgenoot die in een rolstoel zat en haar vriendin, samen de hele avond gedanst. en toen ik naar huis ging kwam ik in de gang van mijn gebouw een van mijn buren tegen (die ik nog niet kende) en die vroeg of ik zin had in whiskey. daar zei ik geen nee tegen dus daar ook nog een uurtje op de bank gekletst haha wtf

love carnaval

8 likes

In mijn stad (middelgrote stad, niet in trek bij de randstad) was het ook een stuk drukker dan normaal! Ons geluk was dat voor Corona de carnaval vooral binnen plaatst vond en je nu echt een combinatie zag! Dit maakte dat het qua drukte nog wel goed te doen was en dat het buiten ook echt heel gezellig was

2 likes

In Den Bosch wordt het ook elk jaar drukker lijkt wel, ik hoorde er ook echt veel mensen over klagen. Zondag was bijna niet te doen. Gelukkig was het maandag wat rustiger. Al met al echt een topcarnaval gehad!

2 likes

Mensen die 11-11 gaan vieren? Ik baal dat t op zaterdag is, zoooo druk

1 like

Helaas niet, moet werken. Maarja Roermond is het ook niet :joy:

1 like

Ik ben ook niet in Roermond, Den Bosch! Blij dat t volgend jaar op een maandag is :sweat_smile:

ik ga ook! waarschijnlijk alleen ā€˜s ochtends en begin van de middag want ik denk dat het daarna veel te druk gaat zijn