Ja same, ik kwam vorig jaar de parade al niet op voor de opening zo wat dus zal nu wel helemaal janken worden
ik stond vorig jaar wel op de parade en daar was het helemaal niet overdreven druk toen! alleen in die straatjes ernaartoe stond het vast, dus misschien kun je beter vanaf een andere kant komen, dus niet vanaf de marktkant zeg maar (of wat eerder komen)
Ik baal daar ook echt van, maar ik ga wel uiteraard (in Tilburg), zin in!
Jaaa, ik ben er lekker vroeg bij, maar het is natuurlijk alweer zo carnaval! Dit jaar sta ik ook 2x achter de bar en nu zi ik nu al in een kledingcrisis haha. Ik heb vanalles op voorraad maar zie het even niet. Wat is nu een praktische doch leuke outfit achter de bar? Iemand een briljant idee?
Hoezo is t al bijna�? De herfst is pas begonnen en de feestdagen waren gisteren nog
Valt heel vroeg dit jaar.
Ik ga per ongeluk 1 week weg dus ik vier het niet. Alleen vrijdag op school met de kinderen.
Ja normaal heb ik al weken voorpret maar dat valt nu wel mee. Vandaag alleen wat dingen voor mān jasje bij gehaald dus t begint al iets meer te kriebelen en te leven. Volgens mij wordt wel al begonnen met t centrum versieren dit weekend dus dan begint t wel wat meer te borrelen
Ik ben meteen de vrijdag na oud en nieuw al op een carnavalsfeestje geweest, dus vanaf toen zat ik er in een keer in. Heb vanmiddag zitten schminken, om te oefenen en om meteen oude troep weg te doen, uitgedroogde glitters enzo. En meteen weer wat nieuws besteld uiteraard, haha dure hobby.
Ik heb niks van die poeders, maar dat ziet er wel ook mooi en gemakkelijk uit!
Ik wil voor de eerste keer gaan schminken. Wat zijn dan aanraders? Ik heb geen idee of ik er goed in ga zijn dus niet meteen een hele dure set maar ik wil ook niet met slecht werkende spullen gaan werken.
Iemand aanraders qua verf en penselen?
Ohh leuk! Ben benieuwd hoe het bij jou uitpakt.
Misschien domme vraag maar op de action site zie ik alleen schilderspenselen. Gebruik je die dan?
Ik zou van die tutorials bekijken. Je hebt ook instagram accounts zoals sokkertantes en creadealz die wat laten zien.
Dat onestroke geeft ook een leuk effect (bijv voor bloemetjes)
Het mag nu wel beginnen van mij! Morgen met mān bewoners op het werk naar een carnavalsfeest en dan vrijdagavond nog werken en dan kan ik zaterdagmiddag zelf!
ooooh ik heb er ook zoveel zin in! ben er helemaal klaar voor
ik begin morgen en ga door t/m dinsdag (als ik het volhoud haha)
Ik heb al twee jaar de dinsdag niet gehaald (corona en een valpartij) dit jaar is mān missie de dinsdag halen en knillis begraven
Is het morgen (donderdag eind van de middag/avond) ook al leuk om te carnavallen in Den Bosch en waar moeten we dan wezen?
Iemand goede tips qua plekken/kroegen in Tilburg en Eindhoven? Of is het allemaal hetzelfde
In Eindhoven vond ik het vorig jaar op zaterdag echt veel te druk overal en zijn we naar ons eigen dorpje terug gegaan. De vrijdag vond ik de irish pub tussen stratumseind en de markt heel gezellig. Op de Markt vind ik het tegenwoordig het gezelligste bij die cafƩs (niet op stratumseind bedoel ik hiermee dus te zeggen).
Bij ons zijn de vrijdag en zaterdag ook veel
Te druk. En wij zijn niet eens 1 van de grote populaire steden (Tilburg, Eindhoven, Breda, Den Bosch). Ik hoorde dat Breda ook heel erg moet zijn qua mensen van boven de rivieren. Je ziet wel dat dankzij Corona en die drukte het steeds meer buiten carnavallen wordt bij ons, dat vindt ik dan weer wel gezellig!