Carnaval

volgens mij is er al genoeg te doen in de stad! Agenda | Oeteldonk

1 like

Late reactie maar heb vorige week voor het eerst met pressed powders geschminkt en vond het stuk makkelijker dan normale schmink. Heb gister een paletje gekocht van 10 kleuren en make-up kwasten. Idee is dat ik de basis/onderlaag met poeders ga doen maar nog wel met schmink eroverheen, ben benieuwd haha.

3 likes

Ik kreeg dus na het LVK de paars-rode schmink niet van m’n kop af hahaha wat kut. Zelfs na twee keer aan de wastafel boenen en twee keer douchen zag ik na twee dagen nog vage magenta-kleur op m’n wangen. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Gisteravond de carnaval ingeluid met Heksetreffe! :woman_mage: John Tana, Spik en Span maakte er een feestje van! *haalde de confetti uit mijn bh vannacht… :partying_face:

6 likes

John :heart_on_fire::heart_on_fire::heart_on_fire:

2 likes

Noooo haha. Vriendin van me zei gister dat ze voor de schmink eerst foundation gebruikt, blijkbaar gaat het er dan beter af. Heb het nog niet zelf geprobeerd though

1 like

Btw voor de Limburgers onder ons: leuke docu op NPO over os Beppie terug te kijken. Beppie Kraft - Limburgs Fenomeen heet ie.

1 like

Dit was al met foundation eronder. :smiling_face_with_tear: Heb nu nog speciaal spul gekocht voor eronder. :pray:

3 likes

In Tilburg zijn de Korte Heuvel, Stadhuisstraat en het plein bij de Paleisring voor bij de cat’s back (café) mijn favoriete spots. Op Instagram vind je van al die plekken ook de programma’s voor alle dagen en op kruikenstad.nl staan de officiële evenement allemaal. Ik vind buiten altijd wel echt gezelliger dan binnen in de kroegen en zeker overdag en in de avond is het meeste daar wel te doen.

1 like

@Saltybae wat rozecoupewschaar ook zegt, wij zijn vorig jaar ook weer vroeg naar huis gegaan omdat het gewoon echt te druk was op zaterdag (Eindhoven)

De korte put en Ridderstraat zijn tot einde middag besloten (vind de kp sowieso ruk, veels te druk). Maar wellicht op donderdag wel ok. Weet niet of je ook vanuit Den Bosch komt anders zou ik gewoon in de stad kijken waar wat is. Las ergens dat de keulse kar open is, das ook wel gezellig. De toonzaal is ook open geen idee of dat druk wordt

1 like

ja keulse kar is leuk, of graven van leuven! daar is vanmiddag ook een feestje zag ik

Op de parade zijn de kroegen ook al open voor carnaval, vind ik de andere dagen echt niet leuk maar zo tot en met vrijdagmiddag is dat nog wel te hebben

1 like

@Berlin nog wat gevonden?

Alaaaf :heart::yellow_heart::green_heart:
Dit was gisteravond

12 likes

Morgen cruella de vill, ben alleen nog niet helemaal eruit wat ik zo aandoe haha

2 likes

Bijna vrij! Morgen beginnen! Alleen iedereen wordt hier ziek zwak en misselijk op werk dus aaarhh. Ik ben er woensdag weer hoor, houdoe

3 likes

Waar blijven de rest van de foto’s van jullie :joy:

Alaaf :heart::yellow_heart::green_heart:

36 likes

Nou wat stom @Oprah ! Pot vaseline en gooooo… Gisteren heb ik wat ingedroogde glitters weer opgepept met vaseline… Ideaal… :partying_face:

Hup aan het ontbijt! :laughing: -minus de bacardi dan… Al moet je beginnen waarmee je eindigde toch? :rofl:

5 likes