Jaa was prima, op Uilenburg was genoeg te doen zonder dat het te druk was .
Is wel weer genieten dit weekend zeg🤩
Jaa was prima, op Uilenburg was genoeg te doen zonder dat het te druk was .
Is wel weer genieten dit weekend zeg🤩
gisteren was het echt te druk in de stad pfff
Ik vind het een fantastische carnaval hopelijk vanaf vandaag iets rustiger in de stad
Ja wij zijn steeds tussen 2 dingen afgewisseld. Later werd t wel beter. Paternoster blijft favoriet. Gisterenavond werd t snel wel rustiger vond ik
Inne gouwe roetsj! Veel plezier aan iedereen die vandaag gaat vieren! Ik ben al moe gesprongen deze avond…
Ik lees nu dat er is opgeroepen niet naar het centrum van Breda te komen omdat het zo druk is. Blijkbaar ook erg veel mensen van boven de rivieren. Ik snap hier niks van, sinds wanneer hebben die ook 11/11 gevonden?!
Nou het was echt bizar. Gisteren stond ik rond de klok van 16.30u op het perron op R’dam Centraal richting Breda en het was een groot smurfen/elmo/power ranger landschap hahah.
Op station Breda was het ook gekkenhuis, dus ik kan me voorstellen dat het erg druk was ja.
Ik ging jarenlang trouw in Kielegat carnavallen, maar ben vorig jaar echt afgehaakt. Op de zaterdag moest je er al jarenlang niet zijn, maar nu waren de vrijdag, zondag en de maandag ook echt niet leuk meer. Te druk en teveel mensen die het feestje niet begrijpen.
ik vond het in oeteldonk weer fantastisch
Ik heb vandaag al knopen van onze jassen vastgezet, nieuwe pruik is al binnen, nieuwe schmink. Love it. Ga morgen denk ik even oefenen met schminken.
Ja aftellen!!
Hier ook al heerlijk aan de slag! Net eens de schmink uitgehaald, maar moet weer ff gaan oefenen.
Ik heb niks met carnaval, maar ik ga binnenkort naar een boerenbruiloft omdat ik het jeugdboerenbruidspaar kent.
Ik wou voor de jeugdboerenbruidegom en de jeugdboerenbruid allebei een cadeautje meenemen. Is het gebruikelijk om hun getuigen ook een cadeau te geven?
Alaaf, fijne vastelaovend allemoal
Ik was vandaag wat inkopen doen voor carnaval en moest op meerdere plekken in de stad zijn & ik vind het dan zo leuk om die voorpret/spanning in de stad te voelen
Sjune vastelaovend!
Heb zo genoten van de afgelopen week op de basisschool met de prins, prinses en adjudanten in de klas. Vind nu ik voor de klas sta het leukste aan de carnaval de hele week voor carnaval op school Veel plezier iedereen!!
Den Bosch is al vol, de twijfel die ik nog had voor vanavond is zo makkelijk opgelost
Ik zit thuis met ons (slapende) kind en mijn vriend is in de stad. Zo jaloers! Gelukkig mag ik zondag!
Ik mag pas maandag! Maar gezien de drukte de afgelopen jaren in het weekend, vind ik het niet zo erg.