Carnaval

Ik zou eigenlijk niet gaan, maar ik ga zondag toch wel om naar de optocht te kijken. Heb geen pakje of zo, maar gooi wat oude dingen van mijn moeder bij elkaar en doe een leuke pruik op en lekker veel schmink.

Maar: Ik draag nu altijd een bril. En die staat dus echt niet leuk bij al die dingen. Heb geen lenzen.
Heb nu het idee om mijn oude bril te beplakken met iets, bijv googly eyes of zo. Alleen mag het dus mijn montuur niet beschadigen. Hebben jullie ideeën?

Je hebt ook vaak van die stickers van nepdiamanten, misschien daar je bril mee volplakken? Of nepbloemen er aan rijgen?

Verder nog iemand voor hele cheape diy carnavalspakjes? Ik ga ook ongepland toch nog carnavallen dit weekend maar heb niks meer (en dus ook weinig budget, haal er dan liever bier van he :sweat_smile:).

1 like

En je vlog dan? Ik zag het wel.

1 like

Ik liep net een rondje door Den Bosch en stiekem vind ik die jasjes echt tof. Vroeger dacht ik echt “verkleed je gewoon dat is veel leuker” maar nu wil ik gewoon zo’n jasje pimpen en shit terwijl ik daar nooit carnaval vier.

2 likes

Ik krijg er ook echt een saamhorigheidsgevoel van, gevoel van verbroedering. Morgen mn jasje bij m’n moeder ophalen, en dan nog wachten tot zondagochtend

1 like
Samenvatting

3 likes

Weet iemand een winkel waar je dit soort glitter flakes (mermaid) kunt kopen? (niet online want dan is het niet meer op tijd binnen)

Grote Kruidvat van essence

Haha sorry ik heb een hekel aan carnaval en zag niet dat ik in dit topic zat, vandaar mijn agressieve enige nee stem.

2 likes

Ik vond je idee zo leuk en makkelijk!
Ben hier nu mee bezig:

Echt geweldig lelijk vind ik

11 likes

Ik zag zoiets bij de So low net! Desnoods twee bakjes glitters bij elkaar gooien.

Ik ga morgen voor het eerst in mijn leven carnaval vieren en heb als outfit gekozen voor een glitterend roze elfje (want ik weet niet veel van carnaval maar wel dat je niet in een onesie aan moet komen wat het eerste idee van mijn vrienden was). Ik ben in ieder geval benieuwd hoe het is!

Zoals beloofd :heart::yellow_heart::green_heart:

❤💛💚

19 likes

Ahh shit ik heb geen foto van mezelf gemaakt! Straks even kijken of ik nog wat kan vinden waar ik opsta haha.

Leuk @GEEZ veel plezier!

2 likes

Jaaaa ik lig in bed en de wereld draait. :joy::joy::joy:

3 likes

Ik heb alleen een boomerang van gisteren waar ik helemaal op sta… Ik was dus gister swat met een vriendin precies hetzelfde. Beetje saai qua schmink enzo hoor maar ons duo werkte goed want er werd meerdere keren gevraagd of we zusjes waren haha.

En ik was wel blij met Mn ooglook hoe die gelukt was. Maar aangezien ik geen roze-tutorials heet, kreeg ik natuurlijk geef fatsoenlijke foto’s gemaakt. Maar ik zal ze er toch bij doen.

Samenvatting

https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/1/9/19ac330733c4f98354f198e28e5af78c462eb386.MP4

9 likes

Nog een paar uur werken en dan aftellen tot morgenochtend… Rond 10.45 op weg naar de stad met een biertje in de hand :ok_hand:t2:

1 like

Even wat redbull erin en doorrr

2 likes

Gisteren naar Breda en nu op naar Eindhovennnnn!

1 like

Ik twijfel oook! Mweh zin en geen zin tegelijk

1 like

Helemaal leuk outfitje aan, vind ik er geen reet aan. IK KAN NIKS MET DEZE MJZIEK HELP

1 like