Caronatopic #11

Ik weet dat het irrationeel is om boos te worden op die twee leeftijdsgroepen maar ik ben het toch een beetje :expressionless:

10 likes

Denk dat ze Groningen a la minute op slot moeten gooien. Echt bizar veel besmettingen.

4 likes

Volgensmij zaten we halverwege mei rond de 5500.

Oh ja @Dr.Watson zegt het ook al idd. Ik kwam ook rond die datum uit idd.

1 like

Gelukkig zijn het voornamelijk jongeren die positief testen, de kans dat ze er ziek van worden is heel klein. En de kwetsbare groepen zijn gelukkig grotendeels gevaccineerd. Het zou mee kunnen vallen. Hoop ik!

2 likes

Ook heel irritant dat al die positief geteste mensen nu hun vaccinatie weer moeten uitstellen. Maarja ze hoeven er wel maar eentje. :clown_face:

5 likes

Ik vind het oprecht sneu voor de organisatoren en vind dat ze goed gecompenseerd moeten worden. Maar ik vind dat je het ook echt niet kan maken (naar de rest van de bevolking) om met deze cijfers het NIET te cancelen.

Had na een jaar (!) weer een afspraak staan met een vriendin om naar een stad te gaan. Heb het maar afgezegd. Voelt super kut maarja zolang ik niet volledig gevaccineerd ben en de cijfers zó stijgen

16 likes

Terwijl er al veel mensen zeiden dat de versoepeling te vroeg kwamen. Juist omdat er een grote groep nog niet de kans heeft gehad om volledig gevaccineerd te zijn.
Dit was helaas te verwachten.

9 likes

Daar gaan we weer.

Doei vakantie 23 juli :pleading_face::unamused:

1 like

Hopelijk Kroatië ook. Ben deels gefascineerd maar sta uiteraard open voor testen.

Maar lees nu al dingen over 2 weken in quarantaine i. Vakantie land. Dat word natuurlijk niet echt top :face_with_hand_over_mouth:

Jouw moeder afgelopen weekend:

7 likes

Ook nog niet eens in alle gevallen want als je na je eerste prik positief getest wordt moet je alsnog de tweede :sweat_smile: Alleen als je voor je eerste vaccinatie positief getest hebt is 1 afdoende.

Dit moet toch wel een flinke hamer worden. Lijkt me dat clubs in elk geval weer dicht moeten. Op zich wel goed dat ze dan tenminste gecompenseerd worden, maar jeetje wat zuur voor die sector. Ik zou niet weten hoe waar je de veerkracht vandaan moet halen. Maar goed dat we niet in de finale van het EK staan.

en dan hopen dat ze niet gaan zeggen van de maatregelen gaan pas vanaf maandag in :sob:

3 likes

Dat zou echt megadom zijn inderdaad! Dan is het in elke stad chaos dit weekend.

Kunnen ze het eigenlijk per direct instellen? Dus dat morgenavond al alles dicht is. Want dat hebben ze nog nooit gedaan toch?

1 like

was het niet in het begin zo dat ze toen zeiden dat alle restaurants vanaf 30 min later dicht moesten en toen iedereen snel naar de maccie ging? dus zou moeten kunnen en zou eigenlijk gewoon ook moeten

7 likes

Ohja in de eerste lockdown, was ik helemaal vergeten!

2 likes

Ja toen stond er hier een mega rij bij de coffeeshop :sweat_smile::joy: want mensen hadden nog maar een uur

5 likes

kutkinderen.

5 likes

:sob: