Here we go again
Jeeeetje dit is echt bizar veel wtf.
Ik krijg het helemaal heet hiervan, gelijk weer een hoofd vol zorgen
Ohhh ik word hier echt moedeloos van, was echt toe aan een zorgeloze zomer (binnen de perken), maar even geen zorgen maken om extra maatregelen en we zijn nog geen maand verder en HALLLO daar zijn we weer met de maatregelen (die overigens hard nodig zijn en ben zeker voorstander), maar zo balen dit.
Echt, waarom zijn de nachtclubs ook direct weer open gegaan? Ik snap het echt niet, ramvolle, slecht geĆÆsoleerde kroegen vol met nog niet volledig gevaccineerde jongeren is toch vragen om coronabrandhaarden?
Ja, echt grappig. ha ha ha.
Gelukkig heb ik geen vakantie naar het buitenland gepland. Die stress zou me vast weer een jaar van mān leven kosten. Heb vorig jaar maart echt veel moeite moeten doen om mān geld terug te krijgen
Restaurants waren al open toch? Dus dit is echt geen mondkapjes meer, weer onbeperkt mensen thuis en die clubs?
Groningen van 76 de week ervoor naar 904 afgelopen week. Dat waren leuke feestjes. Andere steden ook 8x zoveel.
Beter bewijs dat maatregelen werkten hebben we niet toch.
Was waarschijnlijk onderdeel van de fantastische strategie āDansen met Janssenā
Ik snap ook echt niet dat ze hier niet heel even iets langer mee hebben gewacht
Ja sorry maar ik vind dat als je nu een vakantie hebt staan voor t buitenland dat toch een beetje eigen schuld is dan. De situatie was nog zo onzeker, neem aan dat je dan t risico bewust genomen hebt. Vorig jaar was dat toch anders, maar dit jaar had je echt beter kunnen weten denk ik dan.
En ja ik mis t ook, en kan me geen plek bedenken waar ik gelukkiger ben dan de bergen maar heb t bewust niet gedaan, juist omdat t nog zo onzeker was.
Huh ik lees overal Dansen met Janssen maar dat was toch alleen de benaming voor als je bijv in Utrecht snachts ging vaccineren met de DJ? Of wordt het nu ironisch gebruikt voor de mensen die meteen erna een QR konden maken
Dat laatste idd.
Zelfs toen ik besmet bleek bleef mijn QR code gewoon beschikbaar, dus dat hele systeem is niet heel betrouwbaar.
Ja, ik zou het zelf niet durven, maar in mijn omgeving ben ik echt de uitzondering. Ik ken heel veel mensen die voor de zomer iets in het buitenland hebben geboekt.
Oooh vandaar. Ja echt stom dat die hele CoronaCheckapp niet wat meer waterdicht (coronaproof) isā¦
Hugo heeft het ook zelf zo gebruikt geloof ik om Janssen aan te prijzen!
Direct feesten na een inenting, zo zette minister Hugo de Jonge het vaccin van Janssen in de markt. āEen ideaal vaccin als je klaar wil zijn voor de zomer. Een zomer vol festivals. Dansen met Janssenā, zei De Jonge eind juni.
Een week geleden (29 juni) zaten we op 545 besmettingen. In 9 dagen een vertienvoudiging
echt hoe dom