Caronatopic #11

Zo’n 9 dagen geleden gevaccineerd en sindsdien last van heftige hoofdpijn (steken) en vermoeidheidsklachten. Ik maak me nooit zo druk om pillen, prikken en bijwerkingen maar ik vind dit toch wel lastig. Ik wil niet zeggen dat deze klachten 100% door het vaccin komen maar het lijkt me wel waarschijnlijk. Is dit herkenbaar voor anderen?

Ik snap jou!
Bleh ik wil dat mn ouders ook gewoon zoals iedereen hier in België ook een 2e vaccin krijgt… voelt veiliger ofzo en wtf waarom maakt NL steeds zulke rare beslissingen in 1x? Snap dat 1 vaccin geven efficient is, maar als je nu dit hoort…

En waarom doen mensen zo moeilijk over 10 min een mondkap op in een winkel. Werk er al bijna 2 jaar, 8 uur lang mee en ben er nog😂…

2 likes

Volgens mij was er naast mij nog iemand anders die na Pfizer langer dan een weekje moe was. Bij mij duurt het steeds 3 weken voordat ik mij weer fit voel, maar ik geen hoofdpijn etc. Maar het gaat weer weg. Beter beschermt dan een nieuw thuis in het ziekenhuis.

1 like

En als ze zeggen dat ze 1,5 m aan willen houden? Echter is het niet zo’n plek waar ze zich goed aan de regels houden.

Ik vind dit ook een heel naar vooruitzicht. Ik moet begin augustus mijn tweede halen en begin augustus begint ook mijn vakantie (2 weken). Ik heb geen zin in 2 weken slap en vermoeid bankhangen😭 Uiteraard haal ik de tweede gewoon!

Nou dan geef je het antwoord zelf al toch?

Ja die kans lijkt me ook heel klein :joy:

1 like

Nee, discotheken mogen helemaal niet open zonder coronacheck. Lekker melden bij de politie dus.

6 likes

Positief verhaal hier! Nergens last van gehad: alleen wat moe en een stijve arm.

4 likes

Nou ja, ik had ná 9 dagen ineens erge hoofdpijn, misselijk etc, en sindsdien hele stijve kaken. Die kaken had ik ook op de 1e en 2e dag na vaccin heel lichtjes. Nu elke dag zo veel dat ik paracetamol tegen de pijn neem.
Geen idee of het allemaal door het vaccin komt (volgens mensen hier was het onwaarschijnlijk) maar ik vind het nog steeds apart dat ik dit ineens heb en voorheen nooit zoiets. Volgende week mijn 2e prik dus ik ga in de gaten houden wat ik daarvan krijg.

2 likes

Twee weken banghangen heb ik niet gedaan. Ik heb de afgelopen weken gewoon gewerkt (wel dutjes middagslaapje soms tussendoor) en ben zelfs nog twee dagen weggegaan. Ik moest toen alleen wat vroeger naar bed naar normaal.

1 like

Ik heb corona gehad in begin mei en lig nu anderhalve week na mijn Pfizer prik ziek thuis :sob: Dus voor mij wel echt bankhangen. Eerste 4 dagen alleen moe, maar daarna ook last van duizeligheid, echt bizarre moeheid en verminderde eetlust. Kan nu ook niet werken nu dus ik bid echt dat het gauw over is want ik was me net weer redelijk goed aan het voelen vlak voor de prik.
Ik laat het dus ook maar bij 1 prik nu omdat ik echt niet nog langer ellendig wil zijn. Mocht die tweede uiteindelijk echt nodig zijn ga ik nog wel, maar voor nu wil ik gewoon zo graag mijn energie terug.

Ik heb dit ook, maar na 6 dagen. Echt intens misselijk, hoofdpijn, geen energie, rillerig. Ellende.

Er zijn een stuk of 20 mensen in mijn omgeving die de tweede prik hebben gehad van Pfizer en geen bijwerkingen hebben gehad, op een wat spierpijn gevoel in de arm/plek na. Leeftijd varieerde ook. Dus komt goed!

3 likes

Ik word echt zo verdrietig van eventueel nieuwe maatregelen. Niet omdat ik naat een club wil, maar omdat het zo uitzichtloos lijkt allemaal. Kan er echt geen optimistische kijk op hebben atm :sob:

7 likes

Ging t laatst over dit filmpje van Baudet hier? https://www.instagram.com/tv/CRCiXXRjE86/?utm_medium=copy_link
Hoe komt ie van een foutmarge van 3 a 4% naar een vals positieve van 80 tot 90%. Hoe is zijn berekening. Hij klinkt wel erg overtuigd van zichzelf, dat dan weer wel maar hoe bestaan er mensen die dit geneuzel geloven.

Nog 2 weken en dan eindelijk mijn 2e prik. Kan niet wachten! Morgen heb ik een afspraak bij de kapper, maar nu twijfel ik daar door die stijgende besmettingen toch over. Ik zou er 4 uur moeten zitten en er werken allemaal jonge mensen. Of stel ik me nu aan :rofl:

2 likes

Ook oudere mensen kunnen stappen.

Persoonlijk zou ik het niet doen, maar goed ben ook al 6 kaar niet bij een kapper geweest.

3 likes

Nee dat is ook zo! Ik denk dat ik maar gewoon ga. De kans is toch redelijk klein

Ik zag gister deze commercial, beetje flauw maar toch wel schattig en met een goede boodschap!

6 likes