Gisteren kreeg ik opeens pijn in mijn oksel, 6 dagen na mijn eerste vaccinatie. Vandaag is het nog iets erger, maar ik lees net dat het door het vaccin kan komen. Het is ook de oksel van mijn prikarm. Ik ben zwanger, maar gelukkig heb ik verder geen klachten. Hopelijk geeft mijn tweede vaccin ook zo weinig klachten🤞🏼
Vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Kwaad kan het sowieso niet dacht ze en het voelde voor haar prettiger!
Ik ben er achter gekomen dat vriendinnen van mij nog twijfelen over de prik. Ze ontwijken de vraag gewoon. Vind ik echt heel raar want ik dacht dat ze gewoon slim en verstandig waren.
Door het coronatijdperk ben ik soms heeel anders naar bepaalde mensen in mijn omgeving gaan kijken en dan vooral in negatieve zin. Vooral als ze schijt aan de regels hadden terwijl ze weten dat ik gevaar liep.
Ja vind het zo arrogant, dat je denkt dat jouw gevoel een betere indicator van het nut en de veiligheid is dan feiten die zijn vastgesteld door mensen die er verstand van hebben…
Ja had ik ook!
Na de tweede prik kwam dat niet terug overigens
Ik heb dit ook met een paar mensen die heel dicht bij me staan… heb ze al zo vaak geprobeerd te overtuigen en filmpjes sturen met uitleg en alles maar het heeft niks geholpen en ik baal er echt van.
ik had ook bij de tweede prik de afloop amper last. Mijn arm deed alleen zeer als je de plek vastpakte waar ik geprikt was en de rest van de dag voelde ik me moe maar that’s it
Denken jullie dat er vanavond een persco komt waarin ze maatregelen aankondigen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Even gokken:
Het festivalseizoen wordt geannuleerd
Discotheken etc. gaan voor onbepaalde tijd dicht
Kortere openingstijden m.b.t. terrassen
Voor bepaalde binnenactiviteiten zal een minder aantal mensen per vierkante meter gaan gelden
En Hugo pleurt alles op Twitter met een combinatie hysterische emoticons
En zal Ferd nog een liedje zingen denk je?
Ja en jij mag de tekst schrijven.
Nou bij mij beantwoorden ze mijn vragen niet eens… zoals “waarom twijfel je?” Of “maar wanneer ga je dan wel?”. Er wordt gewoon overheen gepraat.
Zolang ik morgen sushi kan eten in een restaurant vind ik alles prima daar kijk ik al weeeeeken naar uit.
Dit sowieso
Ik denk inderdaad wel dat ze clubs dichtgooien, festivals tijdelijk niet door laten gaan en terrassen eerder dicht doen. Maar ergens ben ik ook wel een beetje bang dat ze alleen met een waarschuwing komen voor clubs ofso dat ze echt goed moeten controleren.
Kun je eens een link sturen van dat artikel? Heb al gegoogeld, maar ik geraak er niet
Nog een toevoeging: introductiebijeenkomsten en alles m.b.t. studentenverenigingen dat dit voorlopig ook aan banden wordt gelegd.
Ik denk dat het bij waarschuwingen blijft en dan evt. volgende week wel dit soort maatregelen.
Ik hoop dat ik een keer gelijk heb en ze eens daadkrachtig gaan optreden.