Alleen waarschuwen zou ik echt niet goed vinden. Hopelijk hebben ze geleerd van het afgelopen jaar, ze moeten echt met maatregelen komen want de basisregels vergeten mensen nu
Ja ga vooral waarschuwen, en dan pas echt maatregelen doorvoeren als we volgende week op 15.000 zitten
Maar stiekem hoop ik dat de festivals bespaard blijven maar dat is puur eigenbelang, snap het volledig als ze die wel cancellen
Ik ben het met je eens maar ik acht de kans vrij klein aangezien ze altijd te laat zijn met ingrijpen en zeer plausibele keuzes maken.
Het ziet er ook echt uit alsof die jongeren het heel zwaar hebben . Laat ze idd maar lekker samen op kamp gaan oid, die vermaken zich toch wel.
Haha, ik herken de stress ook heel erg, maar wij kunnen inderdaad de accommodaties ook nog annuleren en met die vlucht kan vast ook wel wat geregeld worden. Dus ik moet het ook maar eventjes loslaten…
O goed om te weten! Heeft de pijn lang aangehouden bij jou?
Nee, 2 of 3 daagjes.
Er is een kliertje hard aan het werk.
Ah haha, daarom dus
@Madam-Mikmak oké dat valt mee. En ook fijn om te weten dat er iets in gang gezet is door mijn lichaam.
Uhg een paar collega’s hebben corona en nu ben ik ook een beetje neusverkouden. Dus nu wil ik mij ook laten testen maar er zijn alleen maar locaties echt super ver en ik heb geen auto. En telefonisch kom ik er ook niet door.
Edit: toch gelukt voor morgenochtend vroeg. Ik vind het echt wel weer rot dat er zo veel stijgingen zijn, het zo dichtbij weer komt en ja ik weet niet.
De geruchten (nu.nl) gaan nu dat clubs en meerdaagse evenementen afgelast zouden worden. Maar dan zouden festivals van 1 dag dus nog wel kunnen??? Hoop het niet? Want dan schiet je er toch nog niks mee op? 🥲
Een getypte reactie omdat ik gewoon echt niet weet op welke reactie emoji ik moet drukken… ben ik boos, moet ik lachen, moet ik huilen?
Ja, klopt. Maar alsnog staan mensen echt mega dicht op elkaar en wordt er massaal geknuffeld. Hoop dat ze dan op z’n minst beter gaan letten op juiste QR codes.
Horeca moet vanavond weer dicht… Edit: of bedoelen ze dat 00:00 de sluitingstijd is en niet dat de horeca weer volledig dicht moet? Snap het nu zelf niet haha
Volgens mij bedoelen ze dit.
Ah oke, dat valt dan wel mee.
Oh wow ik dacht heel even helemaal dicht door je bericht
Kreeg een flashback naar de rij bij de snackbar hier en een van de eerste persconferenties
Ja, ik ook haha. Sorry voor de verwarring!
Ik vind dit nog best wel mild eigenlijk? Begrijp ook niet wat ze bedoelen met “testen voor toegang alleen voor geplaceerde evenementen”? Betekent dat dat ongeplaceerde evenementen niet meer doorgaan of hoef je daarvoor niet meer te testen? Want dat laatste is toch vragen om meer problemen?
Misschien moet ik gewoon rustig wachten op de persconferentie haha, zoveel vragen
Ik dacht het te lezen als dat die festivals met testen voor toegang helemaal niet meer doorgaan (ook omdat er buiten maar max 1000 mensen mogen samenkomen op een buiten evenement.
Maar ben echt benieuwd wat het uiteindelijk allemaal gaat worden idd
Ik gok dat er geen draagvlak meer voor ingrijpendere maatregelingen… Maar zie inderdaad niet hoe dit iets op gaat lossen.