Caronatopic #11

Gister werd hier gerept over een tweede vaccin moeten halen als je al corona hebt gehad, omdat dit beter zou beschermen tegen de delta variant.

Ik kan alleen nada hierover vinden, weet één van jullie meer?

3 likes

Heel erg bedankt! Heb wat mensen in m’n omgeving voor wie deze info wel echt nuttig is.

1 like

Van Afrika tot in Amerika
Prikje in je arm nee het doet geen pijn!
Van Afrika tot in Amerika
We zijn zo veel mooier als we geprikt zijn.

Reik je hand naar me uit maar leg ze niet in de mijne,
en laat ons dromen, van betere tijden
is je huid donkerder of bleker dan de mijne
laat ons proberen, elkaar een beetje te vermijden

7 likes

Gertje heeft al iets gedaan om de wachttijd na het vaccin leuker te maken :joy:

11 likes

Twee weken geleden (!) zong Grapperhaus een afscheidsliedje voor het mondkapje :cry:

Misschien al hier gedeeld, sorry dan voor de spuitelverij

2 likes

Volg je hart. :heart:

1 like

Ik las alleen wel ergens dat er waarschijnlijk wel een storing was waardoor het dus lager is uitgevallen…

Ik hoop het, maar deze meneer zegt er het volgende over:

En dit wordt er ook over gezegd:

1 like

Heeft iemand data over of 2 prikken pfizer wel gewoon werkt tegen die deltavariant? Ik word echt niet chill meer zo.

1 like
1 like

Op eendaagse festivals in de buitenlucht zijn ook uitbraken. Oké dit zeg ik misschien iets te stellig maar ik weet er van sowieso 1. Het maakt niet uit of het binnen of buiten is als iedereen los gaat en elkaar zoent. Dus ik hoop dat ze gewoon alles binnen 1,5 meter afschaffen want ja dronken mensen denken niet altijd even goed na. Zeker niet als het zogenaamd veilig is.

Vanaf zaterdag? Dan hoop ik vanavond na 00:00 en niet dat er vanavond nog even flink gefeest wordt…

1 like

You sweet summer child… Vanavond wordt er nog even flink gevlamd vrees ik

12 likes

Op het NOS liveblog lees ik:

“De horeca moet de komende tijd om middernacht weer dicht. Het demissionaire kabinet wil dat die maatregel morgen ingaat, en dus niet al vanavond.”

Ik lees dit alsof vannacht alles nog open is. Zo niet, dan wordt het alsnog flink feesten tot vanavond 12 uur vrees ik (en daarna opstootjes in de stad…)

3 likes

Lees net op nos dat t vanaf 6.00 morgen ingaat. Dus vanavond/vannacht kunnen er nog een paar duizend mensen besmet worden gelukkig.

7 likes

:sob::sob::sob:

1 like

Wow. Vanavond gaat iedereen dus nog even knallen.

1 like

Ik was vanochtend een klein stukje met de trein om mijn moeder te ontmoeten. Daar lijkt echt een ander slag mensen in te zitten dan in de tram/bus.
In de tram & bus zit iedereen rustig met een mondkapje op.
In de trein zat in het stukje waar ik zat iedereen zonder of op hun kin hangend. En een groep vond het nodig om elkaar ff aan te stoten en te kijken naar het meisje met mondkapje (aka mezelf) + zo een blik van hahaha kijk die kneus. Echt bemoei je ff met je eigen of zo

3 likes

Niks van aantrekken, want ‘die kneuzen’ proberen ten minste hun best te doen om zichzelf en anderen niet te besmetten.

4 likes