Caronatopic #11

Same.

Maar @Koekwaus Wat zijn je klachten/hoeveel last heb je ervan?

1 like

Ha, ja wel erg begrijpelijk. Het zijn kleine kansen, maar de kans is er. Misschien om je minder angstig te maken; mijn situatie was ook wel uitzonderlijk. Ik ben namelijk uren lang blootgesteld aan aan groep waarin 2/3 corona had. Dus uiteindelijk zou ik het toch wel krijgen, denk ik.

Klachten vallen mee, eigenlijk goed te doen zelfs. Beetje hoofdpijn, verkouden en af en toe een kriebelhoest. Ik werk gewoon vanuit huis door, dus uiteindelijk beĆÆnvloed het mij niet extreem. Alleen even lastig voor mijn huisgenoot, die niet gevaccineerd nog is.

2 likes

Allap zeg he !

Tot zo ver mijn vlaamse verontwaardigheid.

12 likes

Werkt het ook voor vrijwel 100% tegen long covid? Dan kan ik weer rustig slapen

1 like

Is er ook al iets duidelijk over of je na volledige vaccinatie nog long covid kan krijgen dan? Want dat is toch wel alsnog een heel groot probleem als dat zo is.

Edit: simultaanpost met cozycute

5 likes

het virus te beteugelen :eyes: kinky

8 likes

Hoop het van harte!

3 likes

gvd dat van 6 uur klopt dus toch :sob: SLUITEN DIE HANDEL

3 likes

Hahahaha dit??? Waarom wordt iets ZO simpels ZO moeilijk uitgelegd?

edit: ik bedoel omslachtig, niet perse moeilijk

2 likes

Hoe zijn we nou weer in deze shitzooi beland :sob:

2 likes

Top tip top

Niet te verwarren met tip top tip

11 likes

gelukkig heeft hugo de Sesamstraat uitleg

4 likes

Ik haak vaak af als Hugo begint te praten, praat veel maar zegt niks (soms).
ze hebben nog niets gezegd over dat negatieve testen dus niets betekent en nog steeds inhoudt dat je besmettelijk kan zijn?

7 likes

maar dat doen ze al 1.5 jaar ontwijken

1 like

waarom klinken de journalisten altijd als wappies?

11 likes

Beetje trots lopen doen over die vaccinaties haha het is toch gewoon ruk hoe het gaat.

1 like

Nou idd alsof het hier zoveel beter gaat dan in Engeland? Beetje vreemd, geef gewoon toe dat het ruk gaat

2 likes

Deze schouderklopjes zijn zooo ongepast nu. Ik hoop dat een journalist zo full op Hugo gaat over het Dansen met Janssen-beleid en dat hij sorry zegt (lol never)

6 likes

Ze laten nu de regels tot half augustus gelden omdat dan wel veel mensen volledig gevaccineerd zijn. Eindelijk.

Deze journalist doet zijn best haha

Oh Rutte redt zijn hachje. Jammer

1 like