Ik snap je gevoel, maar ik denk niet dat je reacties gaat krijgen die de keuze per se makkelijker maken.
Als je kunt en het aandurft, zou ik zeker gaan.
Ik snap je gevoel, maar ik denk niet dat je reacties gaat krijgen die de keuze per se makkelijker maken.
Als je kunt en het aandurft, zou ik zeker gaan.
Ja, daarom! Nog even en het mondkapje gaat ook op straat op.
Dit is zo geëscaleerd
Zie dit voorbij komen. Heel fijn voor ze dat ze gewoon open mogen blijven, maar ik zie hier zoveel foto’s en filmpjes van (ook gewoon filmpjes die door Bas Smit zelf zijn gepost) dat er polonaises zijn en dat de artiesten door het publiek lopen en de mensen gaan knuffelen etc. Echt die stoeltjes op 1,5 meter slaan echt nergens op als mensen zich vervolgens massaal door de ruimte gaan verplaatsen??
Maar is dat ook vandaag? Want een polonaise mocht vorige week gewoon als je daar binnen zat met een negatieve test. Bedoel in een nachtclub mocht je toen ook gewoon met iedereen tongen. Vanaf vandaag is dat anders. Als ze er maar voor zorgen dat bij het volgende rolf sanchez optreden iedereen op zijn stoel blijft. Al gaven ze gister ook aan dat de 1,5m dan losgelaten mag worden als er maar sprake is van een vaste zitplek én negatieve test, maar dan moest zo’n evenement draaien op 2/3de van de capaciteit.
De Amsterdamse zomer heeft nooit mee gedaan aan testen voor toegang dus had altijd een 1.5 meter evenement moeten voorstellen.
Alleen hebben ze daar altijd al schijt aan gehad en ook lekker filmpjes van gepost.
Aah oke, ik dacht dat je daar net als ieder ander evenement naar toe moest mét negatieve test of vaccinatiebewijs.
Nope, dat is dus waar mijn ergenis ligt. Ze doen alsof het allemaal goed geregeld is met alle tafeltjes netjes op 1,5 meter, maar in de praktijk is er dus dikke schijt.
haha dit viel mij dus ook op
Ik ga denk ik wel bellen zodra het kan om mijn 2e prik te vervroegen, ik ga op 7 augustus naar Frankrijk (als het dan kan ) en ben dan 10 dagen volledig gevaccineerd ipv 14 dagen. Geen idee of het tegen die tijd iets uit zal maken maar ja…
De GGD is echt onbereikbaar, zo druk. Ik wilde toch graag bellen of ik een tweede vaccinatie kan halen (ik heb corona gehad) maar ben benieuwd of het gaat lukken. Ik las dat er meer mensen zijn die dit willen. Ik weet even niet meer wie maar is het jullie gelukt?
Van de zotte ook dat dit volgens de overheid dus wel zo kon en mocht plus dat er dus precies 0 handhaving is op zoiets
Ik heb hetzelfde helaas, kom er ook niet doorheen.
Mijn vriend heeft gisteren gebeld en die kan 5 weken na zijn eerste prik terecht voor een tweede. Doen ze totaal niet moeilijk over!
Mede (vooral) mogelijk gemaakt door het vervroegen van de laatste stap van het heropeningsplan. Anders zouden de clubs pas volgende week woensdag (!) open zijn gegaan. NOS heeft een goede reconstructie staan en volgens mij duiken alle journalisten er nu terecht op. Mis alleen nog het samenvallen van dat besluit met het vertrek van Omtzigt en Sywert bij het CDA, maar ook zonder is het al dramatisch genoeg. De focus op zich misdragende jongeren (die er ook zeker wel tussen zitten) is me een net iets te opzichte bliksemafleider voor dit kabinet.
Maar 5 weken is toch het huidige? Mijn datum was praktisch grote maand na elkaar.
Gewoon even op een later moment terug bellen, je komt er vanzelf wel doorheen!
Maar misschien niet 1400 keer achter elkaar
Oh, ik zie het nu! Sorry, overheen gelezen.
Ja ik ben bijna een week bezig haha op verschillende momenten. Soms word ik niet eens in de wacht gezet en word er meteen opgehangen en soms wel in de wacht maar dan moet ik bijvoorbeeld weer aan het werk en ga ik uit de wacht. Ik ga het zo nog eens proberen!
Edit: GELUKT! Kwam in de wacht en heb ruim een half uur in de wacht moeten staan maar mijn twee afspraak staat toch! Ze deden inderdaad niet moeilijk.