Caronatopic #11

Ja, maar de vraag van @Vloeistof was toch een tweede prik plannen na een coronabesmetting? Of heb ik het dan verkeerd gelezen?
Oh, spuit 11

Ik ben zelf niet naar een club gegaan (1x gedanst in een bar) maar vrienden en hun vrienden wel en die waren echt hyena steeds, vooral gisteren. Ze zeiden telkens LAATSTE KEER GA MEE maar ehh alles gaat echt wel weer een keer open hoor :disappointed_relieved:

1 like

Tering jantje :sob:

wat. in. de. neuk.

Fuck.

Edit; echt ik kan hier wel om janken. Met besmettingscijfers van 500 durfde ik het eindelijk weer aan om met mensen af te spreken, me wat meer onder de mensen te begeven (binnen de maatregelen natuurlijk). Keek zo uit naar de zomer, want dacht ja mensen gevaccineerd, zomerweer zal ook wel meehelpen, net als vorig jaar. Gevoel alsof alles weer opnieuw begint, inclusief angst. Ik wil verdomme die tweede prik. Hoorde dat je vanaf vrijdag na een eerste Astra, een tweede Pfizer kan inplannen en wil dat echt heel graag want wss eerder aan de beurt en wss iets betere dekking. Las ook dat ze moeilijk doen als je 60- bent. Mag toch hopen van niet. Ga het echt proberen :four_leaf_clover:

3 likes

Is gewoon absurd wat hier aan het gebeuren is. Ik heb heimwee naar vorige week huuu

Zit trouwens misschien wel correctie bij van storing van gisteren om de pijn een heeeeel klein beetje te verzachten (lees ik ergens op twitter, weet niet zeker of het klopt)

1 like

Eh???

Laatste keer dat we meer dan 10.000 besmettingen hadden was met kerst :scream: Halfjaar in een lockdown, twee weken open en we zijn terug bij af.

8 likes

soms moet ik me er echt aan herinneren dat het geen optelsom is en dat het maar 3000 meer zijn dan de dag ervoor maar gewoon 10.000 nieuwe positief geesten :sob:

7 likes

Ik bedenk dan dat al die 10.000 mensen waarschijnlijk weer andere mensen gaan aansteken en dan word ik echt moedeloos.

Iemand nog iets positiefs te melden? :sob:

8 likes

508% meer :sob:

2 likes

en dat als dit zo doorgaan we makkelijk aan de 50k in een week zitten :sob:

anyway, here’s wonderwall

1 like

Ja precies! Ik dacht heel even nog: misschien staat het er gewoon onhandig, maar nee! In 2 dagen circa 17000 besmettingen😩

Ik houd mijn hart vast.

4 likes

Ik zag begin deze week op Twitter dat iemand had gezegd: als deze stijging doorzet zitten we het eind van de week boven de 10.000. En toen dacht ik nog: ach dat zal vast wel meevallen.

Het is nog gewoon echt zo ook😭 wat een ellende.

5 likes

Hoi hebben jullie in Denemarken nog een plekje over voor mij

2 likes

weten jullie nog toen er zo weinig besmettingen waren dat ze ze wekelijks zouden uitbrengen ipv dagelijks? :sob:

3 likes

Pfieuw net de testuitslag gekregen, negatief! :partying_face: Zou donderdag met een vriendin naar de bios maar dat heb ik toch maar afgezegd. Durf t niet meer aan binnen met een groep mensen te gaan zitten nu de besmettingen zo oplopen.

8 likes

O als je in 3 weken al je 2e prik mag zou ik m komende dinsdag al kunnen krijgen! Dat zou echt super zijn.

3 likes

Ik vraag me af hoe alles gaat zijn als iedereen gevaccineerd is, heeel erg benieuwd. Want we zijn er bijna

1 like

Ik heb totaal geen zin om morgen naar mijn werk te gaan (bios) na het zien van deze cijfers.