Dat is een beetje een N = 1 verhaal van haar. Hier een van hetzelfde caliber dan: Ik had ook totaal geen gespannen arm toen ik werd gevaccineerd en had alsnog super veel spierpijn
Aub niet meer bellen naar de vaccinatie lijn om je afspraak te vervroegen of andere onzin vragen het is te druk en afspraak vervroegen kan (nog)niet
En voor de mensen die een 2e prik willen na Corona dat kan gewoon!
Kan het vervroegen binnenkort wel? Telefonisch of online?
Binnenkort ja en dan waarsch alleen telefonisch maar wanneer precies is nog niet duidelijk. Komt meestal als eerste op de website rivm/Twitter hugo /locuta
Corona Locator Nederland even naar beneden scrollen. Ook alle info van je eigen gemeentr te vinden. Love deze site.
RIIIIIISE LIKE A VIRUS
Ik las net ook dat we waarsch niet boven de 20.000 gaan want die testcapaciteit hebben we niet eens (20.000 testen op een dag lukt nog wel, maar je hebt natuurlijk ook negatieve uitslagen). Dan loopt het systeem dus gewoon over
Ik voel me echt boos. Je houdt je netjes aan de maatregelen, leek licht aan de horizon en nu dit. Zo bang dat we straks alsnog niet weg kunnen omdat we weer (donker)rood worden. Ik hoop dat ze kijken naar opnames ipv besmettingen maar ik ben er bang voor. Wat een ellende.
Wel benieuwd wanneer we iets van deze maatregelen merken, als die mensen die nu moesten testen voor toegang dat niet meer doen.
Klopt. Mijn vriend is inmiddels ook al 30 uur aan het wachten. Bij eerdere tests ging dit een stuk sneller.
Ah de likes voelen toch een beetje als virtuele support, dat doet me goed
Ik denk dat de “coronavermoeidheid” er een beetje uitkomt nu. Op het werk hebben we maanden lang alleen maar met coronapatiënten gewerkt, we waren zo blij dat we het cohort zoals die was opgebouwd konden sluiten. De cijfers voelen dan gewoon als een klap in je gezicht.
Heb met mezelf afgesproken, vandaag balen en morgen weer schouders eronder Met boosheid en frustratie gaan we er ook niet komen.
Het is ook logisch hè, dat je hiervan baalt. Mag je ook echt wel even stil bij staan, maar goed dat je jezelf de ruimte ervoor geeft! Ik had gisteren ook zo’n baaldag en het van je af typen helpt vaak wel. Free hug voor jou
PCR-test is negatief (afgenomen 2,5 uur na m’n sneltest). Is het logischer dat de sneltest vals-positief was of de PCR vals-negatief?
Het eerste lijkt me, die sneltesten zijn veel minder betrouwbaar. En je hebt nu dus ook 2 negatieve PCRs gehad? Dan zou ik daar op vertrouwen als je toch geen klachten hebt.
Ja, dat was ook mijn veronderstelling. Begin van de weer had ik wel klachten, toen ook een negatieve test. Nu vrijwel geen klachten meer.
Ik weet niet waarom het me een goed idee leek om mn vaccinaties te plannen om 8 uur in de ochtend in het weekend
Fuck, we zouden vandaag naar familie gaan in België die we al een jaar niet hebben gezien, maar m’n man heeft koorts en hoest. Wordt in plaats van een tripje even een test doen.
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn eerste prik gehad! bij het wachten kreeg ik wat last van de warmte maar dat hadden ze super snel door en ik mocht lekker buiten zitten. Echt lief waren ze allemaal
Mijn huisgenoot heeft vandaag zn prik in een andere stad maar hij ligt nog steeds in bed? Ben echt bang dat ie het vergeet en er doorheen slaapt
Heel logisch hoor. We zijn ook echt CoronaMoe. Eindelijk kwam het normale zorg weer wat op gang. Ik draai inmiddels 4 polis om achterstanden weg te werken. Was ook blij dat ik binnenkort op 1 weekenddienst na geen diensten meer heb. Maar met deze cijfers ga ik het toch weer knijpen hoor. Baal ook wel dat de vakantie misschien niet doorgaat.
Appje sturen of even op de deur kloppen? Het is half 3 dus moet wel kunnen toch?