Nu we nog maar over 1 voetbalwedstrijd kunnen gokken, gokken we nu over coronacijfers. M’n vriendin gokt 16000 voor vandaag, ik 14000
Ik doe mee met een optimistische 13.000
Ik hoop (tegen beter weten in) op een daling.
Ik zet in op 12.500 (maar hoop uiteraard dat het veel lager is
Ja mn gevoel zei ook iets in de 12.000 maar dat leek me te optimistisch.
9398🙌🏻
En in het weekend is het meestal lager.
De positieve testen bij testen voor toegang worden niet meegenomen in de cijfers van het RIVM dus die zijn ook geen verklaring voor de hoge aantallen
O ja ik zie dat dat veranderd is sinds deze week, eerst niet (volgens Jaap van Dissel, hoofd infectieziektenbestrijding bij het RIVM).
Ja je hebt ook gelijk ik zit petty te doen sorry, ben in een mood
“Op het coronadashboard stond eerder vandaag dat het aantal besmettingen van vandaag lager uitviel vanwege een achterstand in de administratie. Een woordvoerder van het RIVM zegt nu dat er geen storing was en dat er geen sprake was van een achterstand in de cijfers. Waarom de melding dan wel bij de officiële cijfers staat, is niet duidelijk.”
(Bron: NOS)
Blijft toch moeilijk manman
Heel goed! Ik vroeg me laatst nog af hoe/of ze dit gingen organiseren.
Lijkt alsof deze vrouw zegt dat haar kind buiten is besmet. Hoe groot is die kans nu? Ik vond buiten eten etc. juist nog een beetje een “safe” activiteit maar beter allemaal laten dus?
Hmm miss heeft ze toch te dicht bij die vriendin gezeten?
Ik vind het een raar bericht, je weet nooit zeker of ze buiten besmet is. Ze is ook op kantoor geweest, misschien was daar wel iemand besmet zonder klachten, die haar vervolgens aangestoken heeft.
Alsnog heftig van die vriend natuurlijk, na 2 vaccinaties en al corona gehad toch weer zo ziek worden.