Caronatopic #11

32 likes

en vooral

32 likes
2 likes

Helemaal mee eens. Voor de hele NL’se bevolking flink doen, en dan stiekem achteraf sorry zeggen.

3 likes

Yes, mijn vriend is volledig gevaccineerd en ik krijg zondag mijn tweede vaccinatieđŸ„ł

11 likes

It’s too late (now) and I can’t wait for you to be gone

Instant throwback naar 2004/5 :grin:

5 likes

Hier dezelfde prettige ervaring gehad als de rest. Aangegeven op formulier dat ik wel eens ben flauwgevallen en gevraagd aan de arts of ik mocht liggen. Dat mocht en ik had ook mijn man bij, deden ze totaal niet moeilijk over maar vonden ze juist goed. Prik heb ik niet gevoeld en heb ook niet gekeken was klaar voordat ik het wist. Ik mocht erna een kwartier blijven liggen in dat kamertje en vond dat erg prettig want zag er tegen op te zitten in een grote zaal met veel mensen. Mijn man bleef bij me en dat vonden ze slim en handig, anders bleef iemand van hun bij me. Dat was nu dus niet nodig omdat ik hem had en hij is verpleegkundige dus weet hoe te handelen haha

Ik ben niet mega bang maar als ik naalden kan vermijden dan doe ik dat liever wel natuurlijk

Ik zou even aangeven bij de prikker dat je het spannend vindt en dan kunnen ze daar echt goed mee omgaan, ik straalde denk ik wat bangheid uit want ze vroeg aan mij of ik het spannend vond haha. Vervolgens heeft ze tegen me lopen praten en tijdens het praten de prik gezet, dat leidde me lekker af van dat die prik kwam.

Heel veel mensen zeggen dat ze niks voelen maar ik voelde het wel een beetje, niet mega pijnlijk of iets maar het is niet dat ik niet doorhad dat die prik erin zat. Maar het gaat echt zĂł snel voorbij, voor ik het wist mocht ik al naar de wachtruimte lopen.

Te bizar toch dat Rutte traditiegetrouw achteraf excuus aanbied alleen als hij merkt dat er toch wel veel kritiek begint te ontstaan en dat nog steeds een substantieel deel van NL dit normaal gedrag schijnt te vinden? Schiet mij maar lek

8 likes

Misschien is het hier allang bekend, maar ik heb me aangemeld op vaccinatiewacht.nl

Dan kan je een 2e prik eerder krijgen met spillage van de GGD! Soort prullenbakvaccin op oproep zegmaar

Edit: op dit moment alleen nog voor regio Haaglanden

6 likes

Vandaag iets van 8000 nog wat positieve testen gemeld, laten we hopen dat het blijft aflopen!

5 likes

Grrr, loop me echt op te vreten over onverantwoordelijke mensen die slecht informeren. Vriendin van mij hoorde vanochtend even doodleuk dat een collega die ze donderdag op werk heeft gezien, vrijdag positief is getest op corona.

Die collega was alleen vergeten zijn collega’s in te lichten. Echt zo absurd. Zij gaat nu in quarantaine en zich laten testen maar is zo boos gezien ze dit veel eerder horen

2 likes

Ik las ook het aantal en dacht: oooh wat fijn, en toen stond erachter: vijf keer zoveel als maandag vorige week đŸ„Č

3 likes

Mensen zijn zo laks?!
Mijn man kreeg een mailtje met uitleg dat je met een positieve uitslag thuis moet blijven. Wij zo van: ja haha duh.
Stond er onder: “er is ons ter ore gekomen dat enkele collega’s ondanks een positieve test uitslag toch op kantoor komen werken. DOE DIT NIET!”

Hé. Wat. Hoe bedénk je het?!

4 likes

Dat is dan weer beetje balen, maarrrrr 1000 minder dan gisteren!
Ik probeer het positief te bekijken want ik wordt er anders mega angstig van, heb mn mondkapje in de winkel maar weer opgezet want ik vertrouw het voor geen meter allemaal

9 likes

Ik heb net onze regionale GGD gebeld om te vragen of het wel goed is gegaan met m’n corona test van zaterdag. Nog geen uitslag. Ze vertelde me dat door de explosieve groei van tests o.a door vakantie reizen Ă©n de reguliere corona tests het lab helemaal overspoeld is. Ze kunnen het niet aan en dus duurt het nu (in deze regio, midden/noord) veel langer dan de bedoeling is.

Zo lekker eenduidig allemaal :roll_eyes:

Wat een gezeik :sob:

Ja het duurt echt wel lang voor m’n gevoel! Bijna 36u nu hier, ja dat is nog wel binnen de 48 maar voorheen nooit langer dan 20u gewacht :sweat_smile:

3 likes

Maar vraag me af of je dan ook in quarantaine moet tot je de uitslag hebt?