Caronatopic #11

ja dat bedacht ik me nu ook, dus ik kan hem pas inplannen voor woensdag. Dus even wat dagen binnenblijven. Wel een wetenschappelijke test of de vaccins zijn werk doen bij mij.

1 like

Eh. ā€œDe corona appā€ noemen we dat hier denk ik haha!

3 likes

Ik kreeg die smscode, toen kwam ik niet terug op die site en nu geeft ie aan dat ik al een account heb. Stom!

1 like

Iemand een idee waar ik de dagelijkse besmettings cijfers van belgie vindt? Die werden eerst ook dagelijks gecommuniceerd maar ik vind het nu nergens meer.

Ik ook!! Bijna 2 weken eraf gelegen maar alles is ineens over. Nu duimen dat het feestje niet opmieuw begint bij de tweede :joy:

1 like

Was hier wel het geval, maar het gaat gelukkig weer weg. Vorige week was ik echt een slome jankerd en nu ben ik weer een energieke stuiterbal. :rofl:

1 like

Ik heb net mijn positieve testuitslag binnen. Een week na mijn eerste vaccin helaas ziek geworden. Baal echt want ben ook flink beroerd en nu dus minimaal een week in quarantaine 🄲

Oh no beterschap en hopelijk voel je je snel wat beter!

1 like

Enkel wekelijkse gemiddelden worden gecommuniceerd, via vrt bv.

1 like

Na meer dan 48 uur m’n uitslag binnen; negatief. Gelukkig.

15 likes

Ik heb hetzelfde helaas. Het zou bij mij om een paar dagen eerder gaan, dus ik laat het maar zo.

Mijn vriendinnen die al paar x in quarantaine hebben gezeten moeten altijd testen zodra het bekend is dat ze 't eventueel hebben, en daarna op dag 5 nog een x.
Ik denk zodat als je de eerste x al positief test je jouw contacten ook sneller in kan lichten.

1 like

Nooo ik heb vandaag mijn afscheid op werk en ik word wakker met keelpijn :sob:

Vanaf vandaag kon je toch bellen om 2e prik (pfizer) te vervroegen? Kan niks vinden hierover dus ga twijfelen aan m’n eigen geheugen.

1 like

Volgens mij niet. Er was wel sprake van, maar nog geen specifieke datum of werkwijze. Hoop wel dat ze er snel iets over bekend maken, al denk ik dat echt veel mensen dat willen dus dat zal dan wel weer chaos worden.

3 likes

Volgens mij zeggen ze zelf drie weken

1 like

Echt zo ironisch dat dit waarschijnlijk allemaal rond is op het moment dat het gros al de 2e vaccinatie heeft gehad. :sweat_smile: Ik blijf me verbazen.

6 likes

Iemand al z’n tweede vaccinatie kunnen vervroegen?

Dat kan dus officieel nog niet

4 likes

Nee, dat dacht ik ook idd. Maar omdat er ergens een twee voorbij kwam over ā€˜op z’n vroegst over 2 dagen’. Dus dat zou nu wel zijn. Ik dacht, misschien heb ik een bericht gemist :woman_shrugging:t3: Maar even geduld hebben dus.

1 like