Vind dit een beetje een jammere opmerking. Nu voelt het alsof je suggereert dat het allemaal gelul is, de enkele situaties die hier gedeeld worden, ik mag hopen dat hier nu niet een soort van vibe heerst dat je die verhalen niet kunt delen. Niet zo Chill voor de mensen die het momenteel ervaren bij naasten toch? Ik zou echt janken als het mijn ouders overkomt. Het in perspectief brengen zoals @Ovenschaal is iets anders, maar zeggen dat “ je gek wordt van die anokdotische bewijzen”… besef ff hoe kut en frustrerend is het voor die mensen (en de zogenaamde buurman) die gekozen hebben zich te laten vaccineren en alsnog ziek worden?? Dat is pas kut, het is ook niet gezegd dat het niet zou kunnen voorkomen Trouwens, dus we hoeven ook niet te doen alsof het 0 voorkomt. Vind het echt heel erg voor die duizenden mensen die hebben gedacht: ik laat me vaccineren. Des te meer reden om te proberen zoveel mensen bereid te krijgen een vaccin te nemen voor groepsimmuniteit juist zou ik denken.
Tuurlijk, mensen moeten geen onwaarheden vertellen. Maar dat zie ik niet, en verder eens met het bericht van Penny hierboven ergens al haha.
ps hij verwacht mogelijk in oktober / november de volgende golf als het zo doorgaat met de besmettingen. Vind het wel ongelooflijk irritant dat iedereen het heeft over dat in het ziekenhuis zo weinig Corona patiënten liggen.
… maar niet goed geluisterd wie…
(werk in een gezondheidscentrum zonder 1,5 meter afstand waar bij de ingang duidelijk staat verplicht!)