Ik reageer gewoon op de misinformatie die gedeeld word
Ik kan beamen dat dit niet klopt haha, verschilt inderdaad per locatie hoe ver je zou kunnen plannen en alle medewerkers hebben dezelfde bevoegdheden/kennis omtrent het systeem (sommige medewerkers plannen wel uitzonderlijke gevallen, maar bij hen kom je alleen terecht via een ander telefoonnummer/code dan het reguliere afsprakennummer)
Maak je geen zorgen ik heb een bijna perfecte score
Wellicht zijn nieuwe tijdsloten open gezet.
Denk inderdaad dat er misschien net nieuwe tijdsloten open zijn gezet, is geen logische dag/tijd voor (zoals bijvoorbeeld elke maandag 9:00; als medewerker ook erg onhandig als je iemand moet aanraden terug te bellen, maar niet kunt zeggen wanneer dan precies). Anders zou ik het ook niet weten, maar er is niet een of ander foefje in het systeem (helaas) dat sommige medewerkers wel kennen en het op miraculeuze wijze wel lukt om een stuk verder vooruit te plannen. Dus denk dat je geluk hebt gehad die keer!
Maar al het plannen gaat handmatig? Oftewel de medewerker klikt de agenda aan, kan zoeken op locatie en ziet beschikbare data en tijden. Zou niet kunnen bedenken hoe âhandmatigâ dan anders is en ineens bij tijden kan die je normaal niet ziet. En nee dat denk ik niet, ik bedoelde daarmee bijv. de groep met het syndroom van down, mensen die beschermd wonen etc., niet situaties als de jouwe! Maar wel een vreemd verhaal zo haha, zeker als op een forum rondgaat dat het anders kan
Haha jammer, had het wel willen weten voor als ik weer moet werken
Ik denk dat ze misschien ook dr collega niet wilde afbranden. Ik had laatst iets met een e-mail en hele vreemde typefouten daar in maar dat ga ik dan ook niet zeggen haha is nogal lullig voor je collega. Ik zei gewoon oh er is per ongeluk een typefoutje gemaakt (de waarheid was dat er ongeveer miljoen fouten in stonden)
Nee haha daar hebben wij helaas geen inzicht in. Uitgerekend hoeveel weken ergens tussen moet zitten? Meestal is dat de bedoeling dat medewerkers dat ook nog doen haha
Ps ik zou je niet bezwaard voelen want kan gebeuren en mensen maken wel eens een foutje. Persoonlijk zou ik nooit iets denken van wat een knullig persoon ofzo haha
In tegenstelling wat de Admin hier denkt ben ik zelf juist altijd heel vriendelijk en meedenkend
Haha zou leuk zijn maar is in dit geval denk ik verboden ivm privacy? En medische dingen. Weet niet zeker maar denk wel dat dat de reden is
Neem een paracetamol en een warme douche. Het gaat vast wel weer over.
Ik dacht wat is dit nou weer voor prut advies ze moet zich toch laten testen, maar tis vanwege dat vaccin denk ik? Sterkte @kali hopelijk is t snel weer weg.
Oh hahaha ik dacht ze heeft Corona! Of vaccin idd.
Verbaasde mij hier ook over maar volgens de gemeente is het een âdoorstroomevenementâ en daarom mag het wel. Maar de feesten in verschillende bierhallen met o.a. de Snollebollekes zijn wel afgelast
Ik las er net dit artikel over:
Vind het echt zo raar dat dit gewoon door mag gaan? Geloof er niks van dat je daar makkelijk afstand kan houden maargoed.
Man heeft recent zân 2e Pfizer gehad. Hij heeft er wel heftig op gereageerd. Flinke koorts. Moe moe moe. Duurde iets van een week tot ander halve week. Bij eerste had hij nul klachten.
Ik was na de eerste echt dodelijk vermoeid, kon 3/4 weken echt amper functioneren (ik ben ook chronisch ziek maar dit was echt veel erger), na de tweede merkte ik eigenlijk dat het na 2 a 3 dagen weer beter ging. Nu is het ongeveer 2 maanden geleden en is het al een tijd weer normaal, zoals voor de vaccinatie
Ik vind dit ook echt zo idioot. Ik heb die kermis jaaaaren van dichtbij meegemaakt en als er één volk is dat schijt heeft aan alles, dan zijn het wel de bezoekers van de Tilburgse kermis.
Jaja, heus niet allemaal, maar ik heb het over de gemiddelde mens die daar het hele jaar naar uitkijkt, ervoor spaart, en dan helemaal naar de klote gaat op de kerremis.
Dag 2 (en een half) met klachten en het lijkt niet echt erger te zijn geworden.
Ja inderdaad ik snap niet hoe je als gemeente daar gewoon schijt aan kan hebben? Ze zeggen van we kijken naar de ziekenhuis cijfers⊠oké dus de rest die milde klachten heeft en het weer verder verspreidt dan? Of alle mensen die long covid krijgen?
Er was toch ook een uitbraak in Utrecht door een festival dat buiten was, waarom zou je dan hier dit risico willen nemen en weer een brandhaard veroorzaken