Maar vorig jaar hebben ze de kermis ook door laten gaan. Toen was ik ook al verbaasd. Ik woonde er vorig jaar vol in en die mensen massa was bizar.
Nu woon ik er gelukkig ver vanaf dus ik blijf mooi uit de buurt. Gelukkig is de biertent wel afgelast de gemeente Tilburg probeert overal een uitzondering in te zijn.
Ik ga ook echt ergens anders wonen tijdelijk hoor, mij niet gezien dat ik tussen die mensen boodschappen moet gaan doen
Voor iedereen die de afgelopen dagen getest is, hoe snel kregen jullie de uitslag?
1x na 18 uur en 1x na 12 uur. Maar heb ook vriendinnen gehad die bij dezelfde locatie op dezelfde dag pas na 30+ uur de uitslag kregen, er is niet echt een pijl op te trekken!
16 uur ongeveer, maar verschilt inderdaad heel erg!
Mijn vriend zat nog in de drukte van het weekend, bij hem duurde het 36 uur. Ik heb woensdag getest en had de uitslag met 9 uur. Ik kreeg mijn uitslag overigens om 00:39 binnen, dus het kan ook nog later op de avond komen.
Ja same! Kan me niet heugen ooit ziek te zijn geweest (ja ok, basisschool), maar nu komen alle mogelijke griepklachten voorbij. En sinds gister is ook mijn reuk en smaak weg
Dag 5 nu, hoop dat het snel weg trekt.
Beterschap!
Ik zit vandaag op outbound met uitslagen door bellen en het verschilt momenteel echt onwijs. Sommige regioās zitten nu rond 48 uur, andere binnen een paar uur of binnen 24 uur.
Weet je het toevallig over specifiek regio Nijmegen? Ik ben vanmorgen getest en verwacht eigenlijk negatief te zijn. Ik wil zo graag morgen weer naar buiten haha. Ik wacht (wel ongeduldig) af.
Nee, niks over gehoord. Kunnen we niet zien helaas. Je kan wel proberen je regionale GGD te bellen, die willen soms nog wel de uitslag geven.
Ik heb gisterenavond om 20u30 mijn tweede Pfizer gehad. Ik voelde me prima nadien (alleen wat stijve arm), tot ongeveer 12u15 vandaag. Opeens āovervielenā me een heleboel griepklachten. Ben naar huis gegaan van mijn werk, heb een dafalgan genomen en wat gegeten. Naar de bakker gaan (nog geen 5min wandelen) kostte me heel veel moeite. Echt vreemd dat dit zo opeens komt. Moet zo meteen nog inloggen voor een Teams meeting om 14u30, ik hoop dat het niet erger wordt.
Ik had na zoān 20 uur de uitslag - wel een stukje later dan de laatste 2 keer (toen was het binnen een uur of 6). Niet jouw regio trouwens.
Iemand meer getest om te reizen waarbij het mega lang duurt? Ik tik nu de 30u aan en via de mail reageren ze alleen via standaardmailtjes. Heb straks een back-up test gepland staanā¦
Twee uur. In Utrecht gaat antigeen heel snel.
Hoi misschien weet iemand hier onderstaand. Ik heb covid gehad in december. Staat geregistreerd bij ggd, maar is inmiddels langer dan half jaar geleden. Overheid adviseert alsnog maar 1 prik voor mij. Kan ik na het zetten van die pfizer prik alsnog een internationaal reis certificaat voor volledige vaccinatie krijgen in de Corona check app? (Aangezien ik volgend Nederlandse normen nu volledig gevacccineerd ben)? Ik kan het antwoord gewoon echt niet vinden, weet niet of in mijn groene vinkje dan voor landen af te lezen is dat het toch echt maar om 1 prik gaat en niet 2ā¦. Thanks!
Dat zou moeten kunnen, maar door een technisch mankement kan dat nog steeds niet. Ik heb maar gewoon een tweede vaccinatie ingepland, dat lijkt me de meest efficiĆ«nte oplossing op het moment. š„²
Hmm bij mij maakt mān werk het in orde voor mij want lukt mij niet om online aan te maken.
Ik had ergens hoop dat het weer ging dalen
Mij lukt dit ook niet, ik heb de tweede prik ook ingepland inmiddels.
We mogen op dit punt al blij zijn dat de groei enigszins lijkt af te zwakken denk ik. Afgelopen weekend zijn er nog feestjes geweest, dus een daling lijkt me nu nog niet realistisch. Hopelijk volgende weekā¦