Wordt er eigenlijk ook op zondag gevaccineerd?
Ja! Mijn eerste en tweede prik zijn op een zondag.
Praktisch alle locaties wel ja!
Als je elke vorm van inhoudelijke kritiek ervaart als gebasht worden ligt dat misschien meer aan jou dan aan je omgeving.
Gaat dit nu over dat je werd gewezen op je aanvallende reacties elke keer dat de GGD ook maar enigszins negatief ter sprake kwam of doel je ergens anders op?
Ja pff inderdaad echt irritant dat je niets meer mag zeggen
Hahaha ik weet het niet zo uit m’n hoofd ik kan het misschien nog nakijken 
Hopelijk werken de vaccinaties en krijgen ze zo min mogelijk last ervan 

Ja @Baron, bij mijn man en dochter was de sneltest (mét klachten) negatief maar zijn ze met PCR wel positief getest.
Bij mij hetzelfde; zelftest negatief en PCR positief. Moest vanochtend weer testen en nu negatief, dus top! Nul klachten gehad, blij met mn vaccin.
Ik ben twee weken geleden gevaccineerd met Pfizer(1e shot) en ik voel me sindsdien suuuper moe, duizelig en wazig in mijn hoofd. Ik sport normaal super veel, maar bukken om iets van de grond te pakken is me sindsdien eigenlijk al teveel.
Ik heb gisteren naar de huisarts gebeld om te checken of dit wel normaal is maar ik voelde me echt niet serieus genomen. Ik moest maar een coronatestje gaan doen. Gedaan en die is negatief.
Nu ben ik bang dat ik ongemerkt misschien toch corona had en dit long covid is? Of heb ik een burnout? Pfff ik denk dat ik maandag nog maar eens bel. Wil echt weer tot iets in staat zijn.
Oh ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. Zo fijn dat ze jullie weer kunnen zien! En de trotsheid spat gewoon uit het bericht.
Heel veel plezier samen! 
Oh merci, stelt me wel gerust. Ik houd dit topic niet meer helemaal bij want het gaat me te snel.
Wel alsnog stom dat de huisarts doet alsof ik gek ben. Zowel de assistent als de arts zeiden heel duidelijk dat dit geen vaccin gerelateerde klachten waren.
Vervelend van je huisarts, hopelijk trekt de hoofdpijn nog weg…
Ik kreeg een week na de prik last van erge hoofdpijn en sindsdien, nu 4 weken later, heb ik dat nog steeds constant. Ook is mijn menstruatie deze maand helemaal van slag, 8 dagen lang spotting en nog steeds geen echte menstruatie gekregen.
Shit, dit klinkt niet best. Hoelang geleden was jullie prik? @Croky @Cauchi
Ik houd me maar aan Penny’s woorden vast dat het tot nu toe nog bij iedereen over is gegaan.
Haha jeetje ik ben dan diegene die negatieve sneltests heeft en geen klachten (of misschien een keer moet niezen ofzo) en dan denkt omg ik ga naar de GGD, sneltests zijn niet te vertrouwen (vooral na al deze verhalen hierboven idd).
Maar ja klachten = naar de GGD, zelfs contact en geen klachten = GGD na 5 dagen
Mijn eerste op 16 juni. A.s donderdag de tweede.
Ik heb hier bijna twee weken last van gehad. Ik had intense hoofdpijn, kon niet veel gedaan krijgen na werktijd en ik ben twee weken niet in de sportschool geweest. Nu voel ik me weer goed! Je bent niet de enige, maar ik begrijp dat je je zorgen maakt.
Mijn Pfizer prik was 30 juni en 3 dagen flinke migraine gehad daarna (heb vaak migraine dus niks nieuws) + erge vermoeidheid en vermoeidheid neemt nu echt af (:
Misschien is dit al eens besproken of gezegd maar kon het niet zo snel vinden met de zoekfunctie. Ik moest opeens denken aan de filmpjes in het begin, dat mensen letterlijk dood neervielen op straat en in het ziekenhuis en overal. De filmpjes die ik me herinner kwamen sowieso uit china en Italië. Hoe kan dit eigenlijk? Is heel anders dan nu toch.Gewoon echt dat ze op straten neervielen allemaal. Dat zien we nu niet meer (gelukkig) en die filmpjes waren echt heftig.