Ah, ja dat wordt lastig melden als niet gevaccineerd wappie
Ah ok, want ik heb geen bijwerkingen gehad van de prik. Maar ik wacht het af. Maandag a.s. krijg ik ook mijn tweede.
Ik word echt zo moe van iedereen die in dit topic dezelfde vragen komt stellen, maar nog het meest dat angstvallige gedoe van oh mijn god ik ben nog niet ongesteld, oh mijn god ik ben twee weken na mijn vaccinatie nog steeds moe. En dan nog erger dat mensen dan zich gaan zitten afvragen of er misschien niet toch iets mysterieus is wat voor ons verzwegen wordt. Echt ben er zo moe van.
Als je je afvraagt waarom ik dit topic nog open, goede vraag. Maar ik hoop gewoon steeds dat er weer een normaal coronagerelateerd gesprek plaatsvindt, iets over strategieƫn, trends, weet ik het, dat soort dingen. En gelukkig lees ik af en toe ook nog dit soort dingen hier en dat maakt dan ook dat ik toch blijf doorlezen. Maar al dat zelfmedelijden en wantrouwen is wat mij betreft echt genoeg geweest.
Je kunt toch niet van iedereen verwachten dat ze dit topic elke dag openen? het is gewoon een topic over corona, elke vraag is welkom. Het is beter dat ze het hier vragen en snel antwoord krijgen? Je hoeft er niet op te reageren he.
Je hoeft dit topic echt niet bij te houden, maar gebruik dan aub eerst de zoekfunctie voor je een vraag stelt
Ja ik snap je punt wel, maar als in het stel je persoonlijke vraag telkens dezelfde polls zouden staan, of in het youtube topic telkens gevraagd zou worden of Nick eigenlijk de vriend van Bonnie is, dan zou daar ook op aangesproken worden toch?
Zet dat dan in de openingspost of ergens duidelijk. Het is niet dat je dit kan verwachten van mensen die niet vaak op het forum of dit topic komen. En zoals ik al zei, je kunt het ook gewoon negeren als je niet wilt reageren.
Ja ik snap het dat het irritant is als je hier wel elke dag komt, maar vind het lullig om af te reageren op 1 persoon.
Maar mijn punt is juist dat het niet 1 persoon is die dit doet. Het begint structureel te worden en dat is wat me stoort.
Ja dat snap ik, maar als jij net die ene persoon bent met de laatste vraag en je krijgt de āregularsā over je heen, is dat niet echt gezellig
Even terugkomen op āfreedom dayā, ik ben het echt niet eens met hoe schotland het aan heeft gepakt afgelopen maanden, maar ben wel heel blij dat nicola sturgeon het niet zo aanpakt als boris vandaag. Moet er niet aan denken! (ik woon in Schotland ter info )
Maar dit is een nogal levensveranderend, groot onderwerp in iedereens leven. Natuurlijk is iedereen met vlagen gestresst, angstig en misschien zelfs soms wat irrationeel.
Nee, dat is niet fjin, dat snap ik. Ik zou dat zelf ook niet fijn vinden. Maar dan zou er nooit iets gezegd kunnen worden want er is altijd wel iemand als laatste.
Bovendien focus je nu heel erg op mijn eerste punt, dat er vaak dezelfde vragen gesteld worden. Maar ik zei in mijn oorspronkelijke bericht juist ook dat wat ik veel vervelender nog vind dan dat, is dat mensen er ook een beetje complotterig over beginnen te doen. Dat is erg vervelend naar mijn mening.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Dat soort gesprekken moeten we zo snel mogelijk de kop in drukken. Ik denk dat dit topic heel veel mensen helpt die initieel een ācomplotterigeā gedachte hebben, en dat het hier dan besproken wordt en gelukkig snel de wetenschap erbij wordt gehaald. Denk dat dat wel echt helpt.
Hoezo tegenstrijdig? Je gaat er toch vanuit dat je na 2x vaccinatie of Corona gehad en 1x vaccinatie je immuun bent. Okay niet in 100% maar de kans is wel erg groot. Kans op herinfectie is echt laag. Ergens kleiner dan 0.5% toen ik het voor het laatst opzocht.
Ik ben vrij actief in dit topic en heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee. Ik heb liever dat een vraag 10x gesteld wordt met het juiste onderbouwde antwoord (gecontroleerd door mede-forummers), dan dat iemand zelf allerlei complotten gaat bedenken met gebrek aan goede bronnen en uiteindelijk op basis van onjuiste informatie keuzes maakt. Maar goed, ik ben niet alleen in dit topic en ik begrijp je kritiek heel goed @AmyFarrahFowler. Misschien kan het verzoek van de zoekfunctie vastgepind worden op de begin pagina?
Volgens mij niet, als er groepsimmuniteit is maakt dat niets uit. Het enige is dan dat die persoon misschien later wel erge symptomen van COVID krijgt met een nieuwe variant.
Yes, weer een nieuw voorbeeld van hoe je het kan doorgeven! Vind het altijd creatief hoe je ze verzint hahah
Je situaties waarin je tóch corona kan doorgeven terwijl je immuun bent worden steeds creatiever
Vraag: zijn die testen van bijv. de Etos om te testen of je antilichamen tegen covid hebt betrouwbaar? En zegt zoān uitslag ook wat over of je immuun bent? Volgens mij is dat ook wel voorbij gekomen maar is er toen geen antwoord gekomenā¦
Ik vind het uiteraard heel vervelend dat je niet serieus wordt genomen aan de telefoon, en dat je die klachten hebt.
Ik reageerde zo omdat je ook als je googelt de derde bijwerking die genoemd staat āvermoeidheidā is. Dat je huisarts daar niet van weet vind ik vreemd maar je had het dus zelf met 1 keer Googlen ook kunnen weten. Je maakt het zelf allemaal heel āspannendā door te zeggen dat dit niet bekend mag worden, terwijl het gewoon ik de bijsluiter staat zeg maar.