Je tagt niemand, maar ik wil wel de vraag beantwoorden, aangezien we de vorige keer in dit topic volgens mij over hetzelfde in de clinch lagen.
Ik heb geen mentaal lijstje van wie er welke ziekte heeft, van sommigen weet ik iets, van anderen niks. Ik lees ook selectief in topics en soms reageer ik dan echt op één post zonder de 100 ervoor letter voor letter te lezen. Ik scan er een beetje doorheen. Dus ik zie soms niet dat de frustratie vanuit de ziekte van de desbetreffende persoon komt. Ik vind wel dat ik minder kattig mag overkomen in zoân geval.
En daarnaast begrijp ik echt niet dat die ziekte van die persoon Ă©n het âkleine leedâ (zoals we het eerder noemden) niet beide erg kunnen zijn. Ja, het één erger dan het ander, maar zoals ik de vorige keer zei: als ik zes maanden zwaar depressief voor me uit staar, begrijp ik het tweedaagse verdriet van anderen ook meestal wel. Oke dit is echt een saai stukje, want complete herhaling van enkele dagen geleden.
Ik snap echt wel dat mensen die het qua gezondheid echt zwaarder hebben wel eens denken
Betrap mezelf er af en toe ook wel op.
Los hiervan: ik vind het echt nuttig als mensen hun kleine leed/kleine bijwerkingen posten, want dan weet ik/weet de rest dat er niet direct paniek nodig is bij zoân bijwerking. Niet alles stond in die mini flyer die je meekreeg.