Meh, vanmiddag mijn 2e vaccin gehad. Vond het best weer spannend allemaal. Kreeg ik op de terugweg in de auto dikke hartkloppingen en werd misselijk. Ik reed niet zelf , want rijangst, zelfs als ik er naast zit. En door de spanning van het vaccin ging dat allemaal dubbelop. Pff, vind het echt kut dat ik me weer zo moet aanstellen hiermee. Blij dat ik nu thuis ben en hopen dat ik morgen gewoon lekker kan werken.
Lekker rustig aan doen vanavond. Jezelf even verwennen en op tijd naar bed.
Zo net terug van een weekenddienst.
Zwangere met Corona is idd gegaan zoals gedacht. Verder vooral mensen uit de jaren 80 gezien met Corona. Zo gek om tegen je eigen leeftijdsgenoten te praten over hoe ziek ze zijn. Vind het eerlijk gezegd toch wel moeilijk om een vaccinatie wappie dan zonder mening te benaderen. Liefst had je een vaccin bij hem erin gezet en nu praat je dan over de mogelijkheid tot IC opname!
Bij ons nog vrij veel ja. Een gedeelte (die ook op IC hebben gelegen) ontkennen alsnog dat ze corona hebben gehad. Ze waren dan gewoon âheel ziekâ , er is ook een groep die alsnog geen vaccin wil (en dan niet als reden dat ze genoeg antistoffen zouden hebben).
Ik kan me nog een medewerker uit de supermarkt herinneren die ook van de IC kwam en maanden moest herstellen. Die ging mij toen kritisch bevragen waarom ik een mondkapje zou dragen in het winkelcentrum. Ze had er zelf geen haar spijt van dat ze geen mondkapje had gedragen als cassiĂšre ondanks de plicht.
Wat naar Ik vroeg me nog af, hoeveel mensen die nu in het zkh of op de IC liggen zijn niet gevaccineerd? Ben oprecht benieuwd naar die cijfers.
Ja deze jongeman had ik toch maar even uitgelegd dat het waarschijnlijk niet zo ver was gekomen als hij het vaccin had genomen. Hij was 5 sec stil en toen begonnen zijn tegenargumenten. Hoop niet dat ik een klacht krijg, want klonk denk ik best wel streng tegen hem. Ik vroeg nog door naar partner en kinderen en ook de partner was anti vaxxer. Die heb ik meteen aangeboden om een gesprek met ons aan te gaan, want misschien kunnen we haar wel overtuigen.
@Lensent groep wordt steeds groter.
Dat je nog puf hebt voor tegen argumenten als je daar ligt
âWord Wakkerâ
Zij zijn al wakker vinden ze natuurlijk
Of ze worden niet meer wakkerâŠ
Erg hĂš. Dit gevoel heb ik ook bij mijn patiĂ«nt van vandaag. Hoop dat hij natuurlijk gewoon de bocht maakt en weer snel naar huis kan, maar hou toch wel mân hart vast voor hem. Vind het best wel zielig als je zo enorm gelooft in iets waar vele van denken NEE hoe kun je zo denken.
O wat gek zeg! Ik heb het zoân anderhalve week na mijn prik voor het laatst gevoeld. Bij mij was het ook wat gezwollen.
Tweede prik zit erin!
Het onmogelijke is gebeurd, mijn vriend sprak zân broer gisteren en hij en zân vriendin laten zich vaccineren. Vriendin heeft een afspraak gemaakt, want geen Corona. Broer van mân vriend moet 8 weken wachten, ben benieuwd of ie dan nog steeds gaat. Wat een treurige bedoeling Nou ja, in the end blij dat hij bij zinnen is gekomen. (En bevestigd weer dat zân vriendin ook maar doet wat hij zegt)
Een koppel dat ik goed ken wil allebei geen prik en ik vind het zo eng. Een van de twee valt in een risicogroep. Ik maak me er echt zorgen over, zeker nu je leest dat 30-ers op de IC liggen. Ze hebben het al eens gehad dus ik denk dat ze denken âvoor ons is het toch niet zo ergâ. Een van de twee zei tegen mij âOp mân werk is iedereen echt pro-vaccinatieâ echt de omgekeerde wereld leven zij in. Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo kan draaien, in het begin hadden ze zich bij wijze van spreken opgesloten en waren ze veel strenger dan de regels en nu dit.
Nou in Nederland dus definitief geen festivals. Ben benieuwd hoe België hier mee omgaat
Gisteren mijn 2e prik (Moderna) gehad. Afgelopen nacht toch ziek geworden (koorts enzo), maar gaat nu alweer de goede kant op gelukkig! Nu alleen nog heel erg last van mijn buik/misselijk
Edit: heeel blij dat ik ze nu allebei heb. Echt een opluchting!
Jaaa ik ben nu ook eindelijk volledig gevaccineerd. ZĂł blij mee en kan niet wachten tot over 2 weken! Had echt een onwijs lieve priksters die ook goed uit ging leggen dat je niet direct helemaal beschermd bent en het ook nog gewoon kan krijgen. Ik wist dit natuurlijk al maar vond het goed dat ze het vertelde. Vond het bijzonder om het nu eens bij de GGD mee te maken. ZĂł anders dan bij de huisarts. Daar vroegen ze ook niks over allergieen etc.
Ik ben wel verbaasd dat EU-landen alleen nog oranje worden als daar een nieuwe variant wordt ontdekt? Alles is straks dus groen of geel
Mijn eerste gedachte: Lang leve de prioriteit voor economie en geld aka toerisme.
Dat het een zure gedachte is weet ik ook