Had helemaal nergens last van na tweede Pfizerprik! Volgende dag juist heel veel energie, terwijl ik niks had gepland door mogelijke bijwerkingen.
Ohh hier hoop ik ook op voor morgen! Heb de tweede prik vandaag gekregen en tot nog toe alleen pijnlijke arm (Die ik bijna niet meer voel want heb voor de zekerheid wel nog 2 paracetamol gepakt)
Nice, hartelijk gevaccineerd!!
Ik ben toen de dag erna 2 keer gaan sporten haha zo rusteloos hoop dat jij je morgen ook goed voelt!
Ik mag morgen voor mijn 2e Pfizer (totaal 4e vaccinatie, ook 2 x Curevac gehad)
Bij de 1e alleen erg pijnlijke arm. Hopelijk nu ook alleen dat, of helemaal niet, want ga een weekendje naar de Veluwe. Maar zal wel meevallen. Van Curevac was ik belabberder. En ook alleen de dag na de vaccinatie.
Dit had ik ook de dag na mijn eerste vaccinatie. Helemaal geen lunchdip, hele goede concentratie, uitzonderlijk haha!
Ja toch die 5G-upgrade denk ik
Toch fijn al die voordelen die het met zich meebrengt .
Kijkt iemand Humberto?
Mijn favo Diederik zit er om allerlei vragen te beantwoorden L.
Ik blijf het lastig vinden â waarom is er inmiddels niet meer IC personeel opgeleidâ. Hallooooooo dat duurt jaren! Bovendien zitten er ook een significant aantal agv burn-out thuis.
Vind wel dat hij het goed en duidelijk uitlegt. Ik denk jaa logisch allemaal, maar blijkbaar denken er genoeg mensen makkelijker over (als in; binnen een week heb je even nieuw personeel).
Opnieuw geeft hij aan dat in september / oktober mogelijk een nieuwe golf verwacht wordt bij de oudere populatie omdat in die populatie het idee dat het vaccin minder effectief wordt. Kijk er zo NIET naar uit
Ik ben benieuwd wat het gaat betekenen als inderdaad de bescherming van het vaccin afneemt na zoveel tijd.
âEffectiviteit vaccin Pfizer/BioNTech neemt na half jaar af tot 84 procentâ Medewerkers Google moeten zich laten inenten âą 'Effectiviteit Pfizer daalt na half jaar' | NOS
Naast Pokémonkaarten die je in booster packs had, moeten ze dan maar komen met een Pfizer-boosterpack komen, zo eind 2021 begin 2022. Met een holografische kaart als bewijs.
10/10 dat ik in de ruil corner langer dan 15 min blijf zitten.
Waarom geven we die dan niet gewoon een prik? Lijkt me toch niet zo moeilijk. Denk beter een prik te veel dan te weinig.
Dat advies is al naar de RIVM om daar over na te denken.
Geen idee. Misschien te weinig capaciteit en willen eerder de jongere generatie vaccineren want bewegen meer dan ouderen, denk ik.
Nou ik had zeg maar vlak voor de zomer echt wel t idee van dit komt goed want we gingen lekker met vaccinaties enzo. En toen kwam die Delta variant en daarna die mega piek na de opening van alles. En nu heb ik wel zoiets van whatâs next. Alsof t nooit op gaat houden en elke keer weer iets nieuws zal komen.
Had iemand aan mn kassa met een vaccinatiepleister en dacht echt jeej nog een. En verder vraag ik me af waarom mensen mondkapjes dragen. Het zijn vaak ouderen, dus neem aan gevaccineerd, plus die dingen werken voor de ander niet voor jezelf. Zag er ook een die m onder zn neus had, toen dacht ik helemaal waarom. En soms zijn t jongere mensen en dan ga ik er maar van uit dat ze t doen om anderen te beschermen.
Ik heb vanmiddag mijn tweede vaccinatie. Onder werktijd, dus helaas geen fancy outfit. Wel een glitter mondkapje. Ik hoop echt dat ik er niet ziek van wordt, want ik moet na mijn vaccinatie nog werken en morgen en zaterdag ook nog
Maar tegen ernstige vormen blijft het voor 97% effectief. Zo slecht toch ook niet?
Ik draag nog mondkapjes omdat ik dan het gevoel heb nog iets te doen eigenlijk. Ben ook nog niet helemaal beschermd, maar denk ook van ja het is een kleine moeite en beter iets dan niets. In het OV moet het ook, dus in de supermarkt vind ik het ook wel een prettig idee gezien sommige mensen 1,5 meter wel eens verwisselen met 1,5 cm.
ââââ-
Ik word echt een beetje gek van mân huisarts. Na het hele gedoe met mn eerste vaccin had ik er al niet mega veel vertrouwen in, maar ze hebben mân eerste vaccin dus gewoon niet geregistreerd. Ze hebben me ook nooit gevraagd of het gedeeld mag worden en had ook geen formulier ofzo die ik kon geven, dus heb ze laatst een berichtje gestuurd met dat ik de tweede prik bij de GGD zou krijgen en of ze mijn eerste prik er nog in kunnen zetten. Heb gewoon geen reactie gehad en eigenlijk verwacht ik die ook niet meer. Wil eigenlijk ook niet bellen gezien er uitdrukkelijk overal stond om je huisarts een berichtje te sturen ipv te bellen dus dat gedaan maar vind dit echt kut? Heb wel een kaartje waar op het staat maar die is natuurlijk nergens geldig want alles gaat volgens die app. Daarnaast vind ik het gewoon een prettig idee dat het ergens geregistreerd staat wat ik heb gekregen, gezien ik zoân papiertje hoe dan ook een keer kwijt ga raken.