Bij die Corona check app he, dan laadt je je prikken in en dan staan bij mij de prikken er beide twee keer in. 1x van de ggd en 1x van t rivm. Hebben jullie dit ook? En dan bij dosis bij de laatste staat dan ‘is dit de laatste dosis van het vaccin’ staat er nee of onbekend ingevuld. Hoe is dat bij jullie?
Bij mij staat er dit
2x
maand vaccin (RIVM)
Laatste doses: niet bekend
en 2x
maand vaccin (GGD)
laatste dosis: nee
Ik denk dat dat hetzelfde is dan wat er bij mij staat ;p
Als je via mail geen reactie krijgt zou ik ze gewoon bellen hoor. Niet mee wachten.
Bron: rivm
Tussen 1 en 26 juli kregen 165.750 personen een positieve testuitslag. Daarvan is van 81% de vaccinatiestatus bekend. Van de mensen waarvan de vaccinatiestatus al bekend is, was 11% volledig gevaccineerd, 16% was deels gevaccineerd, 73% was (nog) niet gevaccineerd (figuur 4).
Het is inmiddels 11% (volledig gevaccineerd), een paar dagen geleden spraken we over 6%. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat voortzetten. Wanneer besluiten ze over een 3e prik?
Ik heb een reistest gedaan gisteren om 13:00 omdat ik naar België ga, gewoon een pcr test bij de ggd en serieus om 19:00 had ik al de uitslag.
Ik wacht inmiddels al 47u op mijn testuitslag , hopelijk komt het nog.
Het verschilt heel erg per aanbieder! Hoor dat van veel mensen. Ik ben zelf bij Spoedtest geweest half juni, ook voor m’n vakantie en dat was gewoon een volwaardige antigeentest zowel diep in de neus als in de keel. Bijzonder dat dat zo verschilt, trek je de betrouwbaarheid ook in twijfel.
De mondmaskers werken inderdaad vooral voor anderen maar als je zelf graag wil dat ‘anderen’ het dragen om jou te beschermen dan geef je misschien op deze manier het ‘goede’ voorbeeld en hoop je dat hierdoor ook meer mensen het blijven dragen?
Mijn 2e prik zit erin! Wat een verschil per prikker trouwens zeg, haha. Voel me net als de vorige keer weer duizelig maar verder prima. Hopelijk blijft dat zo. Ik herkende trouwens veel mensen van de vorige keer haha, echt grappig
Ik kwam er nu pas achter dat South Park een vaccinatie-special had:
Denk dat het inderdaad heel erg verschilt, ik ben bij coronalab.eu geweest (eind juni) en vond het heel professioneel. Stokje ging er dieper en langer in dan de GGD ooit heeft gedaan.
Ik hoop eigenlijk dat er eerder vaccins gaan naar al die landen wereldwijd waar nog bijna niemand gevaccineerd is dan dat het westen alweer een derde prik krijgt terwijl in andere landen de lijken nog op straat liggen.
Maar is die app nou in het buitenland ook geldig?
In jouw Nederlandse QR-code staan minimale gegevens. In de QR-code staat niet of je een testbewijs of vaccinatie hebt. Maar wel of de QR-code geldig is.
….
Gebruik in Nederland altijd de Nederlandse QR-code. De internationale QR-code is niet geldig in Nederland.
Moet je nou ook nog een internationale downloaden? Of is dit genoeg in Europese landen…?
Ooh! Lol. Thanks.
Ik heb helemaal stress dat ik iets vergeet te doen en dat ze me dan aanhouden ofzo .
Bij mij staat in de app dat het niet in NL geldig is maar wel internationaal (en als ik op internationaal klik dan komt er ook een QR code)
Nou hij zit er in, dit keer helemaal niets gevoeld van de prik. Mijn arm begint nu wel een beetje stijf te worden. Over 5 minuten maar weer naar mijn werk rijden
Hé wat?
Ik moet echt goed gaan verdiepen in die shit. Ik dacht dat met twee vaccinaties lang geleden ik safe zat - ook Frankrijk
Maar waarom heb ik geen QR code voor Nederland
Je kunt toch eigenlijk niks met het gele vaccinatie boekje als bewijs? Ik had die van mij ook meegenomen en degene die de stempels zette zei dat het eigenlijk niet rechtsgeldig was en je de app nodig was. Ik dacht toen nou laat ook maar dan😅