Die nieuwe/eerdere afspraak is nu toch al gemaakt? Je gaat mij niet wijsmaken dat de GGD nu de tijd heeft om afspraken die verzet zijn te gaan bekijken om te zien of er eventueel een reden is geweest voor het verzetten van die afspraak, wat dan die reden is geweest en of de GGD medewerker van dienst die reden gegrond vindt of niet. Maar aangezien jij GGD herself bent zul je het wel weten.
Nou gut, de afspraak is al gemaakt. Blijkbaar houden niet al jouw collega’s zich aan het protocol? Lijkt me alleen maar goed als er in zo’n grote organisatie nog ruimte is voor de menselijke maat.
Edit: Ah, de grote verwijdershow is begonnen.
Ja weet je wat grappig is, dat elke keer als wij het over contact met GGD hebben, jij op komt dagen. En dan ‘ons’ even laat weten hoe het eigenlijk allemaal wel niet werkt, op een passief agressieve manier. Ik snap het echt dat als je op de vaccinatie- of testlijn werkt, soms echt super gefrustreerd raakt van waar mensen voor bellen en hoe ze doen tegen je, maar je kunt hier dan toch op een normale manier reageren?
Oh edit: dit was een reactie op @tskkie die haar bericht heeft verwijderd… Ik was blijkbaar aan het typen in de tijd dat ze besloot haar berichten weer weg te halen.
@tskkie Waarom haal je steeds je berichten weg zodra de reacties je niet aan staan? Zeg dan niks, echt irritant.
Begrijp ik het nou goed dat als je Belgie in rijdt en er binnen 48u weer weg bent je dus geen sneltest hoeft te doen of vaccinatiebewijs hoeft te laten zien?
Ja, ik kan lezen, maar begrijpend lezen is niet m’n sterkste punt.
Dat klopt.
Had helemaal nergens last van na tweede Pfizerprik! Volgende dag juist heel veel energie, terwijl ik niks had gepland door mogelijke bijwerkingen.
Ohh hier hoop ik ook op voor morgen! Heb de tweede prik vandaag gekregen en tot nog toe alleen pijnlijke arm (Die ik bijna niet meer voel want heb voor de zekerheid wel nog 2 paracetamol gepakt)
Nice, hartelijk gevaccineerd!!
Ik ben toen de dag erna 2 keer gaan sporten haha zo rusteloos hoop dat jij je morgen ook goed voelt!
Ik mag morgen voor mijn 2e Pfizer (totaal 4e vaccinatie, ook 2 x Curevac gehad)
Bij de 1e alleen erg pijnlijke arm. Hopelijk nu ook alleen dat, of helemaal niet, want ga een weekendje naar de Veluwe. Maar zal wel meevallen. Van Curevac was ik belabberder. En ook alleen de dag na de vaccinatie.
Dit had ik ook de dag na mijn eerste vaccinatie. Helemaal geen lunchdip, hele goede concentratie, uitzonderlijk haha!
Ja toch die 5G-upgrade denk ik
Toch fijn al die voordelen die het met zich meebrengt .
Kijkt iemand Humberto?
Mijn favo Diederik zit er om allerlei vragen te beantwoorden L.
Ik blijf het lastig vinden “ waarom is er inmiddels niet meer IC personeel opgeleid”. Hallooooooo dat duurt jaren! Bovendien zitten er ook een significant aantal agv burn-out thuis.
Vind wel dat hij het goed en duidelijk uitlegt. Ik denk jaa logisch allemaal, maar blijkbaar denken er genoeg mensen makkelijker over (als in; binnen een week heb je even nieuw personeel).
Opnieuw geeft hij aan dat in september / oktober mogelijk een nieuwe golf verwacht wordt bij de oudere populatie omdat in die populatie het idee dat het vaccin minder effectief wordt. Kijk er zo NIET naar uit
Ik ben benieuwd wat het gaat betekenen als inderdaad de bescherming van het vaccin afneemt na zoveel tijd.
‘Effectiviteit vaccin Pfizer/BioNTech neemt na half jaar af tot 84 procent’ Medewerkers Google moeten zich laten inenten • 'Effectiviteit Pfizer daalt na half jaar' | NOS
Naast Pokémonkaarten die je in booster packs had, moeten ze dan maar komen met een Pfizer-boosterpack komen, zo eind 2021 begin 2022. Met een holografische kaart als bewijs.
10/10 dat ik in de ruil corner langer dan 15 min blijf zitten.
Waarom geven we die dan niet gewoon een prik? Lijkt me toch niet zo moeilijk. Denk beter een prik te veel dan te weinig.