Bij mij gaat het nog wel goed na de tweede vaccinatie. Beetje warmer dan normaal, maar niet echt verhoging, zere arm, en ongezellige stoelgang. Nu hopen dat het hier bij blijft
2e vaccinatie gehad, locatie was rustiger dan vorige keer. Dat was goed, vind het qua prikkels nog onprettig maar met de juiste hulpmiddelen en begeleiding mee ging het snel.
Nergens last van nog, ga zo ook gewoon sporten
Ik heb mijn tweede vaccinatie gehad. Na de vorige kreeg ik (dacht ik) voedselvergiftiging. Maar vanwege het verloop denken ze dat het een bijwerking is geweest, moest namelijk langs de triage. Hoop echt dat het eenmalig was want ik ben drie dagen ziek geweest.
Ik had na mijn eerste vaccinatie. Van mijn tweede afgelopen dinsdag heb ik niet echt iets gemerkt. Alleen pijnlijke arm.
Iemand enig idee tot hoe laat een gemiddelde vaccinatie locatie buiten te grote steden open is?
Of andere vraag: is er iemand van jullie nog echt veel later dan 16:00 geprikt op een locatie dat niet in een grote stad was?
Mijn vriend wordt vanavond om half 9 gevaccineerd. We zijn alles behalve een grote stad.
Oh wow wist niet dat ze tot zo laat doorgingen!
Oh feest. Dat ga ik ook maar doen. Lijkt net of ik maar 1 bewijs (vaccinatie of test) in de app kan hebben. Want heb de app ook al meerdere keren verwijderd en opnieuw op m’n telefoon gezet.
Pff de maagdarmklachten en misselijkheid na tweede Pfizer zijn erg aanwezig. Gelukkig geen hoofdpijn en flinke vermoeidheid meer. De rest van het weekend doe ik lekker rustig aan.
Hij heeft hem om half 7🤦🏼♀️ hij had half 9 in z’n hoofd. Maar de plek is tot 20:00 open.
- weg -
Klopt dit überhaupt? Als het oke is om zonder afspraak naar binnen te wandelen heb ik niks gezegd hoor, maar het lijkt me sterk dat ze hierop zitten te wachten
Mijn ouders lijkt het een goed idee om een feest/bbq te geven ter ere van hun huwelijksjubileum voor familie en vrienden. Er komen ± 70 man. Ze hebben een locatie gehuurd waarbij het dan buiten plaatsvindt. Ik vind dit echt een heel dom idee. Ik vertrouw er niet op dat al die mensen afstand van elkaar gaan houden. En wat als het slecht weer wordt? Er wordt nog steeds geadviseerd om feestjes klein te houden. Mijn moeder heeft als tegenwerping dat bepaalde feesten ook weer door mogen gaan. Maar de meesten daarvan zijn nog onder voorbehoud of met testen voor toegang en vaste zitplekken op 1,5 meter. Ik vind het echt heel lastig dat ze dit willen doen, want niet komen voelt ook niet leuk naar je ouders toe. Maar ik snap echt niet waarom je zo’n risico neemt en zeker niet gezien mijn moeder dus zelf in het ziekenhuis heeft gelegen met corona. Ik vraag me af of ik nou zo overdreven voorzichtig ben of zij gewoon echt dom.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, dat gaan mensen toch niet massaal doen
Nouja 't is niet geheel zonder afspraak, de afspraak staat dan binnen 2 dagen gepland. Wellicht dat ze de benodigde vaccins voor die dagen al op voorraad hebben ofzo?
Ik vind het wel raar om zulke ‘tips’ te delen in dit topic. De GGD heeft al meerdere keren duidelijk aangegeven dat vervroegen niet kan en zonder afspraak binnenlopen voor een tweede prik ook niet. Dat je het desondanks toch probeert moet je zelf weten, maar waarom hier verspreiden? @Tamara
Ja maar je hebt toch niet voor niets een afspraak op een bepaalde dag + tijdstip. Lijkt me logistiek erg onhandig als meer mensen dit gaan doen en bovendien gewoon niet de bedoeling omdat de ggd zegt dat vervroegen niet mogelijk is.
Nouja ik haal 't dan wel weg. Maar ik had dit dus persoonlijk graag geweten.
@June dat is blijkbaar nu anders, dat meisje zou dat anders heus niet zeggen
Ik heb net m’n testuitslag binnen, maar nu staat er in de app dat ie maar t/m vandaag geldig is? De QR-code iig…
Ik heb hem gisteren eind v/d middag afgenomen. Ik ga met de auto naar een land waar een testuitslag 72u oud mag zijn. Weet iemand hoe dit zit?
Ben je wel geswitcht naar de internationale code?