Caronatopic #11

Oh thanks, daar staat de testdatum idd!! Was flink aan het stressen

2 likes

Dit is bij een afgehuurd buurthuis zonder personeel etc. dus ik denk dat ze daarom ook geen van die regels gaan hanteren.

Ik heb nu twee keer een supergezellige prik gehad. Vind het echt knap dat ze ondanks alle prikken en vele mensen die ze zien zo vrolijk blijven.

12 likes

Bizar hoe beroerd ik gister was en er vandaag helemaal niks aan de hand meer is. Gelukkig maar. Hopelijk zit het er nu op qua vaccinaties :partying_face:

3 likes

Ben vanochtend getest ivm met klachten (wel volledig gevaccineerd). Binnen 36 uur de uitslag maar ik knijp m wel echt. In de anderhalf jaar dat we Corona hebben nooit eerder getest geweest en ook niet zo beroerd gevoeld als nu. Hoop dat ik snel de uitslag heb. Gelukkig is m’n dienst voor vannacht opgelost want moest eigenlijk werken :scream:

1 like

Kunnen we verminderde hersenfunctie toevoegen aan het rijtje “klachten na vaccinatie 2?”

Ik was nog geen uur geprikt vanochtend en we parkeerden ergens. Toen we daar wilden vertrekken bleek het kaartje van de parkeergarage kwijt. Die had ik weggegooid??? Gelukkig kon ik hem nog enigszins schoon uit de vuilnisbak halen maar man ben drie jaar ouder geworden die minuten.

12 likes

En prik 2 zit erin. :partying_face: Deze ehbo-mensen zijn wel een stuk onverschilliger en blijven gewoon lekker zitten.

5 likes

Ik had hier ook last van. Geloof niet dat ik vrijdagmiddag nog veel goeds heb gedaan qua werk. Kwam ook niet meer goed op woorden, sprak mega warrig. En ik was zo vergeetachtig

1 like

Oh no! Ik was niet super serieus maar dit klinkt wel vervelend. Wel goed gekomen na een paar dagen? :slight_smile: gelukkig was het vrijdagmiddag!

2 likes

Ik was vrijdagochtend aan het wandelen en ik kon mij ineens niet meer herinneren welke weg ik 10 minuten geleden genomen had. Zo raar. Ik kon het nakijken op strava en had helemaal de verkeerde route gedaan, kan het mij nog steeds niet herinneren

1 like

Haha het was gelukkig in de avond al weer opgeklaard in mijn hoofd!

1 like

Ik ging vanochtend met de metro, ik moest A of B hebben, dat heb ik drie keer gecheckt. Ik kwam er 3 haltes te laat achter dat ik in C zat. Dus wie weet is vaccinatie dementie een ding. Grapje natuurlijk. Bij mij is het aan adhd te wijten

6 likes

Ik had er al 2 gehad voordat ze wisten dat dat misschien niet nodig was, maar ik heb nu mijn ouders (die aanvankelijk alleen 1 AstraZeneca gekregen hebben nadat ze ziek waren geweest) toch aangeraden om een 2e Pfizer bij te halen. De bescherming schijnt dan toch beter te zijn en wie weet hoe ze een tweede keer doorstaan.

2 likes

Ik heb 2 AstraZeneca gehad, net zoals @Merel voordat bekend werd dat het niet noodzakelijk was. Eerste prik erg ziek geweest, tweede prik nergens last van. Wel ander vaccin natuurlijk maar in mijn geval dus geen extra klachten.

Mijn vriend is voor de tweede keer gevaccineerd met Pfizer na corona. Hij was er wel een beetje ziek van: misselijk, rillen, hoofdpijn, spierpijn. Vooral 1 avondje kut en daarna een ruime dag nog niet helemaal lekker maar geen enorme bijwerkingen. Na de eerste vaccinatie zo’n beetje hetzelfde verhaal.

2 likes

Ik had dat ook, al mijn collega’s die ook al ziek waren geweest ook, bij de tweede hadden we allemaal behalve een zere arm en wat gezwollen okselklieren geen klachten. De collega’s die geen Corona hadden gehad hadden het andersom.

1 like

Ik had sinds na m’n tweede coronavaccinatie ruim een maand geleden urticaria, en het leek vandaag weg te zijn maar nu komt het weer terug :frowning: zo vervelend die jeuk. Al weet ik natuurlijk niet zeker of het door m’n vaccin komt

Het is wel gek dat het zo lang aanhoudt. Enkele dagen urticaria kan wel voorkomen. Misschien eens naar de huisarts voor zalfjes om te smeren of medicatie.

Ja ik ben bij de huisarts geweest! Dus slik nu meer antihistamine en ben doorverwezen naar de dermatoloog, maar moet nog een paar weken wachten voor ik daar terecht kan

1 like

Dat is wel irritant. Je kunt evt prednison vragen bij de huisarts als het jeuk niet behapbaar is. Daarvoor wel goede foto’s maken van de huid. Ik heb het vorig jaar gehad, was verschrikkelijk.

1 like