Jaaa ik was een depressief hoopje ellende 2 weken lang. Maar na 2,5 week was alles over!
Heb gisteren m’n tweede gehad (heb Corona gehad) en nu alleen katerig. Niet zo dood moe , draaierig of misselijk meer zoals de vorige keer.
Jaaa ik was een depressief hoopje ellende 2 weken lang. Maar na 2,5 week was alles over!
Heb gisteren m’n tweede gehad (heb Corona gehad) en nu alleen katerig. Niet zo dood moe , draaierig of misselijk meer zoals de vorige keer.
Ik dacht dat mijn bijwerkingen zo goed als over waren maar heb vandaag heel veel last van maag darmklachten, bwuhh. Vannacht ook al enorm misselijk. Zit nu op 3/4 dagen na prik, dus denk wel dat de kans groot is dat het daarvan komt. Had het na prik 1 ook al een beetje. Herkenbaar voor anderen?
Ik heb gister m’n 2e Pfizer gehad en ik heb alleen een pijnlijke arm en een droge mond. Voel me in ieder geval beter dan na de 1e prik.
Ja had ik ook! Had op dag 4 bonenchilli voor mezelf gemaakt en dat ging heeeeelemaal verkeerd hahaha. Paar dagen alleen heel lichte dingen kunnen eten en daarna sowieso nog verminderde eetlust. Moet wel zeggen dat als ik niet lekker ben dat meteen op m’n maag en darmen slaat, dus was niet raar ofzo. En ook na een paar dagen dus over!
Aah rot voor jou maar gelukkig dat het snel weer over ging!
Ja! Heb m 10 uur geleden gehad en ben misselijk. Ik wil m’n curry eten
Kutgevoel he, ik heb ook zin om lekker te eten maar ik word steeds beroerd. Beterschap!
Ja balen, maar het is voor het goede doel! Jij ook beterschap!
Bijna een week later nog steeds last van opgezwollen klieren in de oksel van m’n ‘prikarm’ maar het wordt nu wel minder. Sinds gister zijn de klieren in m’n keel gaan opzwellen en heb ik een mild zere keel.
Eigenlijk zijn dit symptomen die ik normaal heb als ik ‘ziek’ ben, ik ben alleen nooit echt ziek, het blijft altijd bij vage symptomen en dat gaat dan weer over, en zo lijkt het nu ook te verlopen.
Wel irritant die dikke klieren hoor, het is niet perse pijnlijk maar t voelt ongemakkelijk en raar.
Zijn we voor een keer wel enigszins representatief voor Nederland als geheel.
Gister tweede prik gehad en tot nog toe nergens last van. Behalve een beetje een pijnlijke arm. Hopelijk blijft dat zo!
Hier nog slapjes, een zere arm en zere gewrichten. En volgens mij zijn mijn klieren ook opgezet. Heb gisteravond/vannacht ook staan klappertanden toen ik tussendoor mijn bed uit moest.
Yes, 2e gehad! Weet nog hoe fucking zenuwachtig ik was vorige keer, nu echt nergens last van gehad van te voren.
Duimen dat het meevalt, de poll geeft me wel wat rust! Ben morgen de enige die aanwezig is van mijn team, dus moet echt werken
Sorry dagboekpost maar moet het even kwijt. Hier ook de 2e net gehad, zit nog te trillen in de wachtruimte haha. Geen oog dichtgedaan vannacht. Kreeg dit keer een arts (en weer liggend) omdat de vorige niet heel leuk verliep. Ze was heel rustig en ik mocht lekker over m’n nieuwe kitten praten dus ben blij.
Ik ben ook voor de tweede keer geprikt, het duurde alleen heel lang omdat de prikster erachter kwam dat haar zoon in dezelfde buitenlandse stad had gewoond als ik en heel beroemd is door zijn e-sports carriere en ze niet op kon houden om daarover te praten haha
Superkut voor hem dat hij er nog last van heeft, maar wel goed dat ie dit naar buiten brengt. Echt te veel mensen denken nog dat je geen long covid krijgt of gevolgen overhoudt aan een besmetting als je ‘gezond’ bent. Als zelfs superfitte topsporters dit kunnen krijgen, kan het echt iedereen gebeuren.
Als beide personen klachten hebben, dan is het meestal de persoon die als eerst klachten heeft gekregen. Want van het moment van besmetting kan het 2-14 dagen duren voordat je klachten krijgt. Maar je bent pas besmettelijk vanaf 2 dagen voor start van je klachten.
Als 1 van de 2 geen klachten heeft, dan is het veel lastiger te achterhalen.
Mijn tweede prik zit er ook in, heel blij mee!
Oh dit vind ik wel heftig hoor:
Mensen op deze manier verplichten. Natuurlijk ben ik voor iedereen vaccineren. Maar ik ben ook voor eigen keuzevrijheid over je eigen lichaam. Ik schrik hier best wel van. Waar stopt het dan, denk ik.