Vind het zo gek dat je online maar 3 data te zien krijgt, ga in m’n pauze even bellen om te kijken of ik m’n afspraak naar eerder kan halen.
Ik had Moderna maar had hetzelfde en het heeft echt 2 weken geduurd ofzo. Na m’n tweede vaccin had ik het niet!
Ik wil hem ook graag voor mijn verjaardag, die ook toevallig op 1 juli is haha. Ik ga sws bellen of ik er echt maar 1 mag of dat ik er ook gewoon 2 kan krijgen.
Ik ervaar het bellen echt als slecht. Wat een onbeschoft personen krijg ik toch steeds aan de lijn en continu kan er helemaal niks
De 2 keer dat ik hier in ons dorp geweest ben was het uitgestorven rustig, toen mijn man er was idem dito en wel 6-7 loketten… Dus misschien voor mensen die willen rijden?
Ik weet niet of het ook werkelijk rustig is of dat meer prikken gewoon geen optie is haha. Maar wie weet? (Flevoland met Z)
Ik had net een super aardig meisje, ik denk ongeveer even oud als ik dus ging ook heel vlot. Zij blij dat ik steeds meteen kon, ik blij dat het zo snel kon.
Toen op het einde moesten we beide lachten omdat we zo blij waren haha. Dus ze bestaan wel! Hopelijk heb je er straks zo een te pakken
Ken iemand die daar ook last van had na haar vaccinatie. Ik heb zelf gisteren de eerste gehad en voel me ook wel moe maar dat kan ook liggen aan mijn pup
Ik heb gister Pfizer gehad en zit een soort van op bijwerkingen te wachten. Gisteren m’n vriend ook omstebeurt “voel jij al iets?”
Ja, ik was de dag erna enorm moe. Nu een week verder en was ik gisteren ook weer niet te doen zo vermoeid. Maar of het de warmte is of het vaccin durf ik dan weer niet te zeggen.
Had mijn moeder ook! Die was echt om half 10 in bed gaan liggen en gaan slapen zei ze. Daarna voelde ze zich wat beter al, maar nog wel even moe geweest.
Ik hoor dit wel veel in m’n omgeving! Ik heb na de eerste alleen 2 dagen een zere arm gehad.
Haha toevallig, mooie dag
Denk wel dat het uiteindelijk moet kunnen, vooral als veel mensen hun 2e al hebben gehad. Maar weet niet hoe dat nu zit eigenlijk
Pfff vanmiddag maar proberen
Oke ik ben dus niet de enige Had dan misschien liever koorts gehad, dan kon ik me ziekmelden op werk. “Ik ben zo moe” klinkt toch een beetje aanstellerig. Ach alles voor het goede doel hé
Nouja als her niet kan dan is het maar zo, maar ik kan het altijd proberen toch denk ik dan
Ja! Zaterdag Pfizer gehad en sinds zondag niet normaal moe, valt niet tegen op te slapen.
Ja het is gelukt nu. Ik kan morgen. Nu nog even overleggen met mijn werk. Hopelijk lukt dat ook. Ik ben vrij beperkt qua plannen
Ik las op de site van de gezondheidsraad (hier: Interval tussen de eerste en tweede vaccinatie | Advies | Gezondheidsraad) dat er bij Pfizer een prikinterval van 6 weken gehanteerd wordt en bij Moderna 4 weken. Weet iemand of dit nog steeds zo is en of ze daar bij de GGD locatie rekening mee houden? Tussen mijn prikafspraken zit 5 weken, maar zou het vervelend vinden als het vaccin straks minder bescherming geeft doordat er te veel tijd tussen de prikken heeft gezeten
Ik heb net mijn afspraak online gemaakt, maar ik kom door dit topic te lezen erachter dat je met bellen veel eerder aan de beurt kunt zijn :’) Naja, ik werk toch van thuis en ga deze zomer nog niet naar het buitenland, dus ik kan rustig nog wat weekjes wachten haha.
Hahah net een technofeestje