Ik krijg mijn vaccinatie een paar dagen voor dat we naar Kroatië vertrekken. Hopelijk geen bijwerkingen
Ik was met inloggen morgen al aan de beurt (net ingepland) telefonisch was alles vol. Dus het hoeft zeker niet
Misschien ligt het dan toch aan het feit dat er de vaccinatiebereidheid hier in het oosten van het land erg hoog is en het platteland wat minder locatie opties heeft.
Ik mag ‘pas’ over 2,5 week en hoewel het prima binnen die 3 weken valt én ik niet eens op vakantie ga en thuis werk had ik stiekem op eerder gehoopt. Overigens wel eigen ‘schuld’ want ik kon een week eerder drie kwartier rijden verderop maar dan heb ik al plannen die niet te combineren zijn ivm reistijd. Ik ben echt een aansteller maar ventileren helpt haha
volgens mijn PostNL app krijg ik vandaag de brief in de bus. Mocht afgelopen vrijdag een afspraak maken. Gaat nog best snel!
Haha grappig! Ik hoor ook steeds mensen hier uit de buurt die naar “ons” toe komen, is ons dorp nog ergens goed voor
13:15 mijn tweede Pfizer prik.
Yes!!
En vrijdag pas weer werken. Whoop!
Welkom
Ik vroeg me hetzelfde af (Pfizer met 5 weken ertussen)! Maar ik ga ervan uit dat ze wel weten wat ze doen, aangezien een heleboel andere mensen hetzelfde interval hebben.
Mijn leeftijdsgroep is nu aan de beurt en veel meer vrienden laten zich vaccineren dan ik dacht. Zó fijn!
In the end zijn ze wel allemaal eerder volledig gevaccineerd dan ik, als risicogroep. Moet echt mn huisarts bellen om te vragen of er nog iets gewijzigd is qua AZ prik, maar ik durf niet.
Dit had ik ook. Of nouja, geen andere data, maar wel tijdstip. Had voor 7 uur 's avonds gepland, maar in mijn mail kwam een bevestiging voor 9 uur 's ochtends
Ik woon in Twente dus oosten
Ik heb net mijn vaccin ingepland en daarna heel hard gehuild bij de gedachte dat ik binnenkort eindelijk mijn vrienden weer kan knuffelen
Oh wat chill, mijn vriend heeft ook vanochtend ingepland en die kan pas 1 juli! Ook in Twente haha. Ik ben over 2 jaar aan de beurt dus hopelijk heb ik hetzelfde geluk als jij.
Mijn vriend van '95 heeft gebeld en kan morgen al terecht in een dorp een half uurtje rijden. De 2e is dan in zijn eigen woonplaats. Nu hoor ik hier en daar dat ze op de ene locatie met Moderna prikken en de andere Pfizer. Weet iemand of de GGD dit checkt bij het maken van een afspraak? Dat je wel 2x dezelfde krijgt
Misschien was er hier iemand uitgevallen. Best chil want het is net voor mijn vakantie. En volgens mij mag ik nu Kroatië gewoon in zonder pcr test
Ben hier ook wel benieuwd naar, want ik krijg mijn tweede op een locatie waar volgens de laatste berichten alleen Janssen werd geprikt bij bepaalde jaartallen, en dat voor drie weken maar ook. Ik ga denk ik als die periode voorbij is even bellen voor de zekerheid nog.
1996 om 13:00