Mijn man had dat ook en de GGD heeft een dag later zijn tweede afspraak verplaatst naar de locatie van de eerste vaccinatie, omdat ze niet konden garanderen dat hij bij de tweede afspraak dezelfde vaccinatie zou krijgen.
Wie weet welke vaccinatie 1990 krijgt ?
Ik dacht Pfizer/Moderna gewoon?
Iedereen krijgt nu Pfizer/moderna. Je kan vanaf volgende week kiezen om janssen te nemen.
Kunnen jullie wel zien wanneer je laatste afspraak is gemaakt? Ik heb nu vanochtend mijn afspraak 5 dagen naar voren kunnen verplaatsen, maar nu valt waarschijnlijk toch niks te regelen met werk…
Om dan meteen een paar uur later te vragen of ze nog andere opties hebben vind ik een beetje stom, maar als ze dat niet kunnen zien maakt het natuurlijk niet uit…
Omg wat gaan ze snel nu hopelijk doen ze morgen hetzelfde als vandaag
Dan kan ik gewoon morgenmiddag al een afspraak maken.
Oké top. Ik wil geen Janssen ivm de vakantie. Dan moet ik een pcr test doen. Dus dit is prima dan
Hm volgens mij niet hoor, alleen waar/wanneer de afspraak gepland staat! En als het toch niet lukt met je werk en je wil daarom toch verzetten is ook niet raar toch?
Gekke vraag misschien, maar waarom moet je een pcr-test doen als je Janssen hebt gehad?
Zo gek dat mijn geboortejaar nu ook aan de beurt is! Ik heb zelf al Janssen gehad maar nu kunnen vrienden ook gaan plannen, zo fijn. Gelijk doorgestuurd naar iedereen
Ik zit op zo forum van Kroatië. En hier staat dat als je 1 vaccinatie hebt gehad pfizer en Moderna je welkom bent tusssn 22 en 44 dag.
En mensen zeggen dat hij Janssen je 14 dagen later het land in komt zonder test.
Geen idee of het allemaal klopt hoor
Ik heb ook nog even gebeld om het te vervoegen, maar echt alles zit vol. Wel een goed teken natuurlijk, maar baal toch wel. En fijn dat het allemaal zo snel gaat!
Nee dit gaat gewoon puur om de situatie als je nog geen tweede heb gehad. Dit geldt dus niet voor Janssen omdat je dan al (bij 1 prik) volledig gevaccineerd bent. Na 14 dagen mag je het land dus in. Als vakantie je reden is, is dit juist wél een reden om Janssen te nemen.
Oh wow, ik wist dit helemaal niet! Wat gek ook dat dat niet echt algemeen bekend is!
Ik ga ook maar even extra controleren of ik ook last krijg van dit soort dingen (ga interrailen in Oost-Europa) haha.
Trouwens voor de mensen die misschien Jansen willen. Ik zou er wel goed over nadenken want niet elk land erkent je dan als volledig gevaccineerd o.a. Amerika. Iemand die ik ken die bij de Fancy ( ) werkt, gaat daarom gewoon met de burgers prikken omdat ze veel samenwerken met Amerikanen.
Ik belde net om mijn afspraak in Den Bosch mogelijk te vervroegen in verband met heel slecht timemanagement van mijn kant (belangrijke werkpresentatie een paar uur na mijn vaccinatie ) maar vóór 6 juli is er in de Brabanthallen geen enkel plekje meer vrij. Bizar en mooi tegelijkertijd, en jammer voor mij haha.
Nee, maar vond het toch een beetje awkward ofzo. Heb het toch maar uitgelegd aan de telefoon en mag nu overmorgen al op een plek die veel chiller bereikbaar is Heel blij.
Degene aan de telefoon zei trouwens dat de meeste mensen afzeggen tussen 8-9 uur sochtends dus je het beste dan kan bellen als je wilt proberen een eerdere afspraak te maken!
12:58 gebeld, 13:00 was ik er doorheen, 13:04 afspraak gemaakt
De jongen aan de telefoon zei nog “zo jij bent er snel bij” haha, mede mogelijk gemaakt door FF
Ik heb ook een afspraak! Had niet verwacht dat 1996 ook al zou mogen en ik hoorde het pas 12:55, dus zat een beetje te shaken haha. Ben zo blij en opgelucht, nu komt het einde echt in zicht