Caronatopic #11

Haha ik vanochtend ook om 10.01, vervaasde me dat er direct iemand opnam en geen wachtrij oid was.

Ik voel me met de dag ouder worden

25 likes

Ik heb het orakel een berichtje gestuurd of 1997 al in de pijpleiding zit voor vandaag (je weet maar nooit toch!) maar ze reageerde dat dat sowieso niet het geval was.

Hopelijk morgen :pray:

6 likes

Oh :rofl:

Ik ben helemaal klaaar!!
Beide prikken gehad en vanaf volgende week zo resistent mogelijk.

Voel me nu best even emotioneel 🥲☺️

65 likes

Yesss hartelijk gevaccineerd!

En die andere voetjes op de foto doen ook een ballerinadansje zo te zien.

10 likes

Haha inderdaad zie het nu ook.
Een klein vreugedansje

1 like

Weet iemand het juiste telefoonnummer van de GGD om te bellen als je nu vanwege je jaartal een uitnodiging hebt gekregen maar de brief nog niet in huis hebt?

0800 7070, ik had mijn brief ook nog niet in huis maar dat geeft niet. Zolang je jaartal maar aan de beurt is:)

1 like

Super, dankje!!

1 like

Helaas kan ik nog geen afspraak inplannen :frowning:
Alles zit vol

Als jullie bellen voor het verzetten van je afspraak (met de vraag of er toevallig eerder al plek is), wat zeg je dan aan de telefoon haha? Want als je zegt van ik kan niet meer op de datum die ik het uitgekozen, cancellen ze 'm misschien wel - of is dat te simpel gedacht :joy:

1 like

En gemiddelde leeftijd jonger vond ik ook!

Ik heb gewoon gezegd van ik ben benieuwd of het eerder kan, zo niet dan mag deze blijven staan. Herken de angst wel ja, haha dat er toch iemand is die per ongeluk deze cancelt en ik dan weken later pas terecht kan.

1 like

Ik heb gewoon gezegd dat ik benieuwd was of er eerder plek was, ik heb niet gedaan alsof ik die andere wilde cancelen.

Slim dat je er op let mijn zwager had het blijkbaar niet zo handig gevraagd en toen werd zijn afspraak geannuleerd

2 likes

Pfoeh toch nog gelukt! Ben happy! :smiley:

11 likes

Even totaal wat anders maar ik erger me echt hard aan het rommelige “in deze enveloppe zit de uitnodiging voor uw coronavaccinatie”. Het een italic, het ander regular, lijkt totaal lukraak gekozen.

5 likes

Ik heb ook gezegd dat ik hem graag naar voren wilde laten zetten (helaas werd een plekje voor morgen voor m’n neus weggekaapt haha), ze vinden het echt geen probleem! Degene die ik aan de lijn had zei wel dat het écht geluk hebben was, want de enige data die ze kon vinden was na mijn geplande datum of één dag ervoor.

1 like

Ja inderdaad. Alsof er iets mis is met je ogen :crazy_face: