Caronatopic #11

5 juli & 9 augustus bij de dichtstbijzijnde locatie!
Helemaal perfect, eerder kan ik ook niet ivm afstuderen.

1 like

Zag net ineens dat 1996 ook al een afspraak kan maken! Gelijk gedaan, ben 2 juli aan de beurt :grin: Wel tijdens m’n shift op werk maar daar verzinnen we vast wel wat op haha. De tweede is wel midden in m’n vakantie dus ik ga maandag proberen of het Janssen kan worden denk ik, lijkt me heerlijk om in ƩƩn keer klaar te zijn

Weer gunstige coronacijfers: laagste aantal besmettingen in negen maanden - https://nos.nl/l/2385148

5 likes

Ik heb best veel (reis)vaccinaties gehad en heb daar nog nooit last gehad van bijwerkingen. Ik ben benieuwd of dat dan bij mijn coronavaccin ook zo is, of dat er echt geen peil op te trekken is?

1 like

Denk het niet! Ik heb namelijk altijd super veel bijwerkingen van reisvaccins en merkte hier niets van (behalve spierpijn) :sweat_smile:

RIVM roept jongeren op zich te laten testen na vakantie - https://nos.nl/l/2385100#UPDATE-container-53827986

:sob:

1 like

Zo blij dat ik van 100x nee en nog geen afspraak, naar 1x heb een afspraak, naar nu al deels gevaccineerd mag stemmen

4 likes

0800 7070

2 likes

Ik heb geen bron behalve die kennis die het hoorde van haar leidinggevende

@Ikgebruiklievergeennaam recentelijk hebben ze toch besloten om Johnson (Jansen) in zijn geheel niet meer te gebruiken.

Maar ik geloof jullie beiden gewoon. Wel gek dat het intern dan anders wordt gecommuniceerd

Duurde bij mij ongeveer een uurtje

1 like

Ik word hier wel een beetje zenuwachtig van… ben ergens een beetje bang dat ze het helemaal opengooien omdat het nog maar om 6 jaar gaat. En dat het dan vechten voor een plekje wordt.

Edit: oh zie net dat ze ergens zegt dat 1999 te overdreven is voor morgen. Dan is het dus weer 2 jaar morgen denk…

6 likes

Ik merk aan mezelf dat ik te pas en te onpas probeer mijn arm te ontspannend. Om alvast te oefenen ofzo??

Ja prinkangst. Maar dat gaat goedkomen als ik iedereen hier zo lees. En denk dat het ontspannend belangrijk is.

Haha ik had precies dezelfde gedachte, ben je eindelijk aan de beurt moet je alsnog mega lang wachten voor er plek is. Ik denk inderdaad morgenochtend 1997 en in de middag of avond 1998.

Ik denk zelf wel dat ik maandag ga proberen een afspraak te maken voor een Janssen vaccin, hopelijk gaat het dan nog sneller.

1 like

Ik heb vandaag 10 minuten lang m’n arm zitten vaccineren, mijn prikafspraak is over 9 dagen :’).

1 like

Haha ja ik zat ook al te stressen. Ik hoef er gelukkig maar 1 omdat ik corona heb gehad, maar hoop toch wel voor half juli een afspraak te hebben vanwege vakantie.

Amerikadeskundigen vallen sowieso in mijn irritatiezone, maar zij overtreft echt alles. Als je vandaag niets mag zeggen, zeg dan ook niets ipv zulke vage tweets.

6 likes

Vond deze tweet van haar ook echt onredelijk irritant:

Nounou poehpoeh schouderklopje(!) voor jou.

21 likes

Hahahahah wat een domme prestatie om trots op te zijn

Niemand heeft je gevraagd dit te doen Kirsten!

2 likes

Nou ja, mijn vriend kan vrijdag, zegt dat tegen zn leidinggevende. Zegt ze: ja vrijdagmiddag willen we sollicitatiegesprekken houden, maar je kan wel wat later naar die locatie hoor voor vaccinatie, heb ik zelf ook gedaan.

Eh wat dacht je van nee. We zijn juist superblij dat hij voor de schoolvakantie is ingeƫnt. Al zou het kunnen, dan ga je dat toch niet gokken joh (behalve als het je niet zoveel uitmaakt).

2 likes

Ik heb van pfizer vrijwel geen last gehad, enkel een zere arm de dag erna en zelfs dat viel wel mee. Gewoon van je bovenarm afblijven en er vooral niet op gaan drukken haha.

1 like