Hoelang duurde het voor jullie bevestigingsmail kwam? Ik heb nog niks dus twijfel nu of ik een foutje heb gemaakt
Maar 6 juli heb ik de 1e afspraak! Gelukkig gewoon in mijn eigen woonplaats
Hoelang duurde het voor jullie bevestigingsmail kwam? Ik heb nog niks dus twijfel nu of ik een foutje heb gemaakt
Maar 6 juli heb ik de 1e afspraak! Gelukkig gewoon in mijn eigen woonplaats
Jawel. Je moet toch op een manier weten dat jouw jaar aan de beurt is, niet iedereen zit de hele dag aan Kirstens twitter gekluisterd
Jawel, iedereen krijgt ook per post de uitnodiging. Je hebt altijd mensen die het niet zo boeiend vinden en het online niet volgen natuurlijk.
Het is niet officieel afgeschaft, per locatie / instelling mag dit worden bepaald. Bij een aantal doelgroepen (bijv. dementerenden, verstandelijk beperkten) geeft het dragen van een mondkapje veel onrust. Bij ons zijn er een aantal locaties waarbij de “vaccinatie bubbel” is bereikt, dat betekent dat zowel cliënten als medisch/zorg personeel voor minimaal 90% zijn gevaccineerd. Daar hoeft geen mondkapje meer gedragen worden, maar je mag zelf wel voor kiezen om hem alsnog te dragen.
Ik stress niet hoor ?
Ik was ook wel op vakantie gegaan met een vaccinatie. Dan had ik gewoon een pcr test gedaan.
Ik doe het meer voor mijn werk. Als pedagogisch medewerker vind ik het fijn dat ik aan de beurt ben.
Ik wou graag een vaccinatie voor mijn vakantie en de andere erna maar dit is online niet in te plannen omdat je maar drie data ziet continu.
En we zitten op een camping met 22 sta plaatsen. We gaan sowieso de drukte niet opzoeken want we zitten met een peuter. Plus het land is geel nu. Ze hebben ons ook nodig hè. Ik hou me volgens mij prima aan de regels.
Plus ik heb mijn afspraak niet verzet. Ik ben wel beperkt in het plannen. Want ik werk 40 uur als Gastouder. Dus ik kan niet zo even vrij vragen aan mijn baas.
En mijn afspraak heb ik uiteindelijk online gedaan. Want aan de telefoon konden de niet plannen in augustus. Mijn jaartal 1990 is gewoon netjes aan de beurt he
Hier had alleen Bergambacht extra plek van de bible belt dorpen, dus daar tour ik volgende week heen!
Haha daar is bijna mijn hele familie gevaccineerd omdat er veel plek was inderdaad! Hoop heel erg dat daar nog wat plek is komende weken Is toch een stukje dichterbij dan Streefkerk enzo.
Stress ‘m niet, maar het zou fijn zijn omdat het mij weer €100 aan een test scheelt omdat ik 1 dag te laat ben met mn vaccinatie. Als ik pas gevaccineerd zou worden op 1 augustus zou het geen probleem zijn, dan maar die test betalen. Maar het gaat nu om 1 dag wat mij best wat geld kan schelen. Maar we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, fijn dat jij dan in ieder geval niet de lijn overbelast!
Het orakel zegt dat 1998 ook komt ergens vandaag
Ik hoop zo dat het bij ons ook afgeschaft wordt! Sommige van onze leerlingen (speciaal onderwijs) vinden het nog steeds zo lastig om er een te dragen en het is telkens een onderwerp van discussie.
Misschien na de zomervakantie
Jaaa 1998 mag vanmiddag een afpsraak maken!
Mijn vriendin is dus eindelijk aan de beurt om een afspraak te maken En ik dan waarschijnlijk morgen ochtend
Wow, nog 5 jaar en iedere 18-plusser heeft de kans gehad om een vaccinatieafspraak te maken. Wie had dat gedacht 2 maanden geleden?
Ik zou vanmiddag mijn eerste vaccinatie krijgen, maar de vaccinatielocatie is vanmiddag gesloten ivm de hitte. Nu moet ik morgenochtend om 7u
Hoop dat het meevalt met de bijwerkingen want moet de hele dag verder gewoon nog werken
Hahah ik ging ook direct checken of dat nummer uit 1998 kwam en onze Hugo eigenlijk stiekem een grote Spice Girls fan is maar helaas… 1997. Gemiste kans.
Ik snap eigenlijk echt niet waarom er hier best een probleem van wordt gemaakt als je je vaccinatieafspraak probeert te verzetten? Er wordt niet gecommuniceerd dat dat niet mag of dat de lijnen overbelast zijn en hoe eerder iedereen gevaccineerd wordt hoe beter. Als het niet kan en je gaat dan zeuren, ja dat is irritant. Maar als er plekken over zijn en iemand kan die eerder opvullen is dat toch alleen maar chill.
Ik snap echt niet dat er steeds meer landen op geel gaan, nu blijkt dat het virus steeds meer wordt meegenomen door reizigers. Dan wil je toch juist dat mensen tig keer moeten testen en in quarantaine moeten?
Ook ivm die Deltavariant. Vanmorgen stond er dat het wss niet zo mega storm zou lopen in Nederland omdat er meer mensen geprikt zijn met Pfizer en het in de UK vooral kwam doordat veel mensen nog maar 1 prik hadden van AZ en dat gewoon minder beschermd dan Pfizer. Zit je dan met je AZ . Ik kan hier gewoon echt om stressen omdat er nog gewoon heel veel mensen op vakantie gaan die dan nog niet of niet helemaal gevaccineerd zijn (+ al die kinderen die uberhaupt niet gevaccineerd worden) die al die mutaties dan weer meenemen hier naartoe. Urgh.
Past wel goed bij 1998
Het is me net al gelukt om online een afspraak te maken (1998), dus volgens mij staat de website al open voor dat jaartal! Ik mag de 27e
Hij stond al open dus ik heb ook een afspraak! 28 juni🎉
Heb de telefoonlijn toch maar met rust gelaten
Nou precies dit. Deze hele corona situatie is één grote achtbaan (oke, waarvan de achtbaan een paar maanden in onderhoud heeft gestaan), maar nu rijdt hij weer en hij gaat als een malle . Ik ben zo benieuwd waar we staan over een paar maanden.