Nog een tip voor mensen die nog even moeten wachten op hun prik; mijn vriend moest eigenlijk ook nog 3 weken wachten, maar toen belde hij later die dag nog een keer en toen bleek dat het zo lang duurde omdat ze automatisch kijken naar 2x op dezelfde locatie, terwijl dat als je 2x op een andere locatie gaat, je veel sneller kan. Die man aan de telefoon zei dat heel volgende week nog beschikbaar was daarvoor!
Ik wordt vanavond geprikt met Jansen, er waren er over in mijn gemeente.
Ik stond op de qvax reservelijst en heb gisteren aangeduid dat ik vrijwillig voor deze kies.
Mijn leeftijdsgroep wordt nog niet uitgenodigd hier, ze zijn zelfs nog niet klaar met de 40+'ers.
Ik wil gewoon eindelijk weer op bezoek kunnen bij mijn ouders die ik al lang niet meer gezien heb omdat ze risicogroep zijn. En zeker weten dat ik voor september beschermd ben omdat ik dan graag een reis wil boeken.
Vreemd want ik heb hem pas gisteren gemaakt.
Ik was gefrustreerd omdat ik 3 keer had gebeld en ze continu zijden dat ik moet wachten omdat ze in augustus de agenda niet open hadden. En elke keer als ik mocht bellen klopte het weer niet.
Maar dan ben ik toch lekker egoïstisch. Ik wil dat de samenleving gezond blijft en ik heb vandaag mijn eerste vaccinatie gehaald. Op naar een beter leven.
Ik adviseer nu iedereen die snel wil om naar Urk te gaan, en het werkt
Ik vind het wel gek dat de mondkapjesplicht gaat verdwijnen. Ik denk dat ik hem nog wel even ophoud tot ik gevaccineerd ben, vind ik wel een fijner idee.
Er werd net op de radio opgeroepen om niet naar de GGD te bellen en als je kan gewoon een afspraak online te maken. Misschien een kleine tip voor wat mensen hier.
Wow huh die had ik echt nog niet zien aankomen. Uhm hallo ik ben nog niet gevaccineerd, van mij mag iedereen ze nog wel even ophouden
Ik vind het sowieso een goed idee om in de toekomst mondkapjes te blijven dragen als je bijvoorbeeld verkouden bent.
Ik zou het echt shockerend vinden als dit erdoor komt? Vooral als het in een keer op alle plekken zo zou zijn
Ja opzich… ik zie nu de coronacijfers die zijn wel echt lager dan ik me in tijden kan herinneren
Sinds wanneer is het mondkapje ook alweer verplicht in openbare ruimtes?
1 december 2020
Dag Isa en vriendinnetjes dat was het dan alweer
Dag Isa en vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer
Af en toe denk ik nog eens terug aan dat mondkapjes heel lang niet verplicht waren in NL in supermarkten e.d. (werd dit niet in december ofzo ingevoerd?) en dat zo lang is beweerd door het RIVM dat het niet nodig was etc terwijl veel landen het al wel hadden ingevoerd. Ben nog steeds wel benieuwd hoe het echt zit en wat het effect nou is geweest. Geen anti-masker-gekkie (vind het wel vervelend) maar ben gewoon benieuwd haha.
Nu al paniek
Voor degenen die al (deels of helemaal) gevaccineerd zijn. Welk vaccin heb je gehad?
- Moderna
- AstraZeneca
- Pfizer
- Janssen
- Een andere (bijv door onderzoek)
0 stemmers
Ik snap echt niet waarom die gast zo enthousiast is met zo vroeg die maatregelen aankondigen als er al een plan ligt dat prima. Nog niet iedereen is gevaccineerd. Wacht dan tot iedereen de kans gehad heeft.
Het kan bijna niet in zijn positie maar krijg ik heb zwaar het gevoel dat die gast gewoon popie jopie wil doen en bezwijkt onder het feit dat men meer vrijheid wil.
Maar misschien ben ik zelf te veel “better safe than sorry”
Oh yes eindelijk weer lippenstift dragen. Voelt wel echt als heel snel ineens!
Ja hier ook. Mag echt hopen dat dit niet doorgevoerd gaat worden in het OV en VO. En wat ongelofelijk dom om daar nu al op te gaan hinten. Dat wordt een drama voor de handhaving nu.
Niet helemaal