Ohh ik ook! Dacht lekker de warme maanden nog thuis, hoef ik in ieder geval niet na te denken wat ik aan kan naar kantoor
Ik had ook gerekend op september met teruggaan naar kantoor. Dit gaat me ook veel te snel, ook gek omdat iedereen dan nog niet gevaccineerd is toch.
Ik heb er oprecht stress van. Hopelijk gaat mijn werk ook niet direct verwachten dat iedereen weer gelijk naar kantoor komt.
Ik wil echt minimaal 4 maanden van te voren weten wanneer ik weer op kantoor moet werken, zodat ik mij mentaal er weer op kan voorbereiden. Het sociale aspect van kantoor mis ik wel, maar niet de reistijd en moeheid die daarbij komt kijken.
Mijn werk heeft al aangekondigd dat tot 60% thuiswerken mogelijk blijft gelukkig, en dan pas echt aan het einde van de pandemie. Hoop dat de meeste werkgevers hierin een beetje schappelijk in gaan zijn.
Hij zit erin! Morgen een verplichte grap over 5G maken in de chat van mijn werk, anders schijnt het vaccin niet te werken.
5G grappen zijn zooooo 2020.
We zitten nu in de magneet hype trein.
Bij ons mag je nu plekken reserveren. Niet gereserveerd, kom je er niet in. Bij hoeveelheid reserveringen is ook rekening gehouden met 1,5 meter etc. Ik sta niet mega erg te springen (veel reistijd dus nu veel vrije tijd) maar ik ga 20 juli maar eens. Voor het sociale aspect.
Ja of dat ik zo ding weer vergeet
Omg ik hoop dat ik eindelijk morgen mijn afspraak kan maken! Kijk er zo naar uit. Iedereen in m’n omgeving heeft al bijna afspraak gemaakt. Hyped
Ik heb gister m’n vaccin gehad en ben vandaag zoooo moe. Heb echt met moeite m’n ogen open gehouden tijdens m’n afspraak en daarna gewoon overdag geslapen? Kan nu ook wel slapen al, terwijl ik dat dus al gedaan heb.
Voel me super lui haha
Hebben meer mensen een brief van het RIVM gekregen over een onderzoek na je vaccinatie? Lijkt me interessant om mee te doen, moet vijf keer zelf bloedprikken met een vingerprikje als ik meedoe.
Heftig he! Heb zaterdag m’n tweede prik gehad en doe iedere dag wel een dutje (van een uur of 4🥲). Hopelijk is het snel voorbij!
Ja ik kreeg een mail hierover en heb me opgegeven! Heb het pakketje met de benodigdheden om te kunnen prikken al ontvangen. Maar de eerste keer prikken is al voordat je de eerste vaccinatie krijgt!
Ik was echt 3 weken moe en kijk daarom niet super uit naar aankomende zaterdag naar de 2e prik. Het einde van het schooljaar is al vermoeiend en dan dit er nog bij
Wow zo lang!! Dat is echt balen. Had je verder nog ergens last van?
Na het prikken later op die dag 6 uur koppijn. :’)
Goed dat je het zegt, dan zorg ik dat ik me op tijd aanmeld (ik heb nog ruim een week)!
Wow zo kut!
Ik heb vandaag m’n eerste prik gehad Ik heb alleen morgenochtend 7 uur boks les staan, benieuwd of ik uit mn bed kom 🥲
Ja ik heb Moderna gehad, nu bijna 3 weken geleden en ik ben sindsdien ook zo zo zo moe.