Duits vaccin CureVac maar voor 47 procent effectief - https://nos.nl/l/2385401#UPDATE-container-53867889
Oa door de nieuwe varianten etc dus?
Dan ga ik me echt meteen zorgen maken dat de huidige ook maar voor zo’n 50% werken
Dan hoop ik dat je niet zo zere arm hebt als wat ik heb. Ik heb verder nergens last van alleen een ontzettend zere arm
Gelukkig werkt een paracetamol goed. Want ik moet vandaag veel kleine kinderen tillen.
Ik zie nergens in de tekst dat het gaat om nieuwe varianten van het corona virus.
CureVac was dacht ik het vaccin waar aantal forummers meededen aan het onderzoek.
“Volgens het bedrijf vormen de nieuwe, besmettelijkere varianten een uitdaging voor de effectiviteit van het vaccin.”
Maar Pfizer ed zijn ook niet onder de omstandigheden van deze varianten getest.
Beetje waar het gisteren over ging; Janssen is “maar 66%” effectief tov 95% omdat het in andere tijd en omstandigheden is getest.
Dus dan denk ik meteen: oh fuck misschien is Pfizer en moderna en AZ (etc) ook wel maar 47% effectief als het onder de huidige omstandigheden getest was
Iedereen uit de vorige eeuw 🥲
Echt raar eigenlijk he, dat is ongeveer 6 maanden verplicht geweest op je hele leven en toch zit dat nu helemaal in je systeem.
Ik las het straks. Blij dat ik volgende week mijn afspraak voor Pfizer/Moderna heb staan, maar wel balen zeg.
Vanmorgen om 7.05 zat de eerste vaccinatie in mijn arm
Goed om te zien hoe druk het rond die tijd al was bij de locatie.
Ja heb ook dikke spierpijn in mn arm maar niet moe of hoofdpijn gelukkig
Lees nu even terug en zie dat je geen last had van Pfizer, fijn te horen. Had ook behoorlijk wat bijwerkingen van Curevac. Blijf jij ook in de studie?
Dat er geld uitgetrokken is klopt wel geloof ik, maar er is allang gebleken dat er geen verband is tussen narcolepsie en Mexicaanse griep prik
Hahah dan is t goed ik heb m wel ingevuld, want dat vind ik chill om te doen. Maar snap de verbanden in je vraagstelling niet
V-day!
Twijfel nog even over de outfit, want het wordt bloedjeheet natuurlijk. Ga ik voor een comfortabele spijkershort met shirt of een jurkje waar ik sowieso een plakkerig broekje onder moet? Dat laatste is wel feestelijker natuurlijk en ik moet vandaag vieren vind ik.
Jurkje om het te vieren!
Helemaal uitpakken, het is een feestje
Ik blijf er ook in. Benieuwd wat de verdere ontwikkelingen gaan zijn. Hopelijk mettertijd alsnog goedkeuring. Zoveel landen die staan te springen om vaccins.
Ein-de-lijk kan ik meedoen aan de afsprakenspam, 2 juli staat ie gepland hoor! Kijk er zo naar uit. Wel op een stuk rijden dus hopelijk kan ik een auto lenen maar yessss, blij mee!
Haha thanks, ik mag een half uur blijven zitten straks denk ik omdat ik allergisch ben voor ontstekingsremmers, dus niet blijven plakken is ook wel lekker!
@Ikgebruiklievergeennaam @Quinoa @JustinBieber oke jurkje it is!
Oh neem dan ook een vestje mee, dinsdag stond de koeling giga te blazen.
Had het gewoon koud!