Caronatopic #11

Deden mensen ook al met ontheffingen voor een mondkapje, dus ik kijk er niet zo gek van op. Maar ik vind het echt belachelijk dat je dat soort dingen gaat vervalsen omdat je anders niet op vakantie kan. Doe dan gewoon een fucking pcr test als je je niet wil laten vaccineren

2 likes

Ik heb zelfs via via gehoord dat mensen daadwerkelijk naar hun afspraak gaan, maar dat ze nadat ze hun bewijs hebben gekregen (die je blijkbaar eerst krijgt, vind dat heel vreemd maargoed was bij mij bij de huisarts ook) weer naar huis gaan ipv de prik laten zetten. Dan heb je dus geen prik, maar wel een officieel bewijs. Echt hoe brutaal ben je :sob:

Nou, ik heb het bewijs beide keren pas gekregen nĆ” de prik. Dus hoe ze dat willen probere ? :woman_shrugging:t3:

2 likes

Gelukkig maar dat je het na die tijd krijgt. Het is al wel even geleden hoor dat ik dat heb gehoord, dus misschien geven ze het nu gewoon nĆ” de prik, wat ook logischer is dus.

1 like

Ik heb m 4 weken geleden vóór de prik gekregen. Vond ik ook vreemd inderdaad.

1 like

Zal dan wel per ggd verschillen denk ik .
Na de prik werd het pas uitgeprint. Terwijl de prikster naar mijn arm keek (zo apart, ze staarde! Hahah ik dacht nog wat doe je? Ehm… niet. Maar ze wacht dus of je gaat bloeden :drop_of_blood:) en de pleister plakte

2 likes

Waarom wachtte ze daar op?

Mijn vriend kreeg trouwens helemaal geen pleister, echt armoe.

1 like

Hij zit en ik moet bijna janken zo blij ben ik. Mijn prikker was echt heel lief en ook zo blij dat ze aan de lopende band aan het prikken was :sob:

28 likes

Ze waren net op de radio jongeren aan het interviewen die met 12 man naar Mallorca gaan om te feesten en die zich nergens aan gaan houden (niet testen etc., want ā€œwij hebben allemaal al corona gehadā€) en al hun antwoorden waren echt puur egoĆÆsme. Snap dus echt niet dat je dat toe gaat geven op de radio.

2 likes

Mag hopen dat mallorca op rood gaat en ze vijf maanden vast zitten daar

6 likes

Ik en m’n collega hadden het over onze vaccinatie en ik zei dat hij pas over 1 of 2 weken echt werkt. Toen zei een andere collega dat hij sowieso niet werkt.
Ik zei toen Jawel, de lage cijfers zijn nu omdat zoveel mensen zich laten prikken.
Zegt ze Nee hoor de lage cijfers komen omdat het warm weer is!
Ik zei natuurlijk dat het niet waar was maar mij gelooft ze niet hoor.

De stagiaire had ook nog een mening. Namelijk dat ze ging wachten tot over een paar jaar als er meer bekend is over de gevolgen.
Ik zei toen dat ze nu wel lekker profiteert van alle mensen die wel geprikt zijn.

Mijn hemel ik kan niet meer met deze mensen….

7 likes

Gebeurt er niks dan hoef je geen pleister.
Ik denk dat ze moeten bezuinigen ofzo :laughing:

Mijn man had ook geen pleister!

1 like

Zusjes toetsweek is om dit soort jongeren geschrapt (ook jongeren die naar Portugal waren) en maling hadden aan de maatregelen qua afstand houden, uitgaan, etc.

Alle leerlingen (incl zusje) blij natuurlijk: want geen toetsen. Maar snap gewoon niet dat je zo’n schijt kan hebben aan anderen. Zelfs niet als tiener, als zeventien/achttienjarige heb je toch ook wel hersens?

Edit: ze zijn ook allemaal besmet

Volgens mij heeft het warme weer er ook zeker mee te maken, kijk maar vorig jaar. Maar ik geloof ook 100% dat de vaccins ook zeker helpen! Het warme weer zorgt er alleen wss voor dat het nog wat sneller afneemt. Hoop dat het na de zomer zo blijft door de massale vaccinaties :slight_smile:

Kan wel. Maar ik ken haar en zij is anti vaccin en anti maatregelen dus zij bedoelt dat het echt alleen door het weer komt en vaccins totaal niet werken.

2 likes

En je hebt toch ook ouders. Had ik op m’n 17e moeten doen in een pandemie ff lekker mallorca

4 likes

Haha en er dan vandoor sprinten en de beveiliging achter je aan krijgt. :laughing:

2 likes

Dat was vorig jaar ook een discussie. Maar waarschijnlijk dan niet het weer, maar omdat je veel buiten bent en daardoor minder kans op besmetting.
Want anders zou het virus in Braziliƫ niet zo heftig zijn met 5000 doden per dag als het aan het warme weer ligt

4 likes

Ik ben nu onderweg naar de vaccinatielocatie en vind het zo onwerkelijk dat ik over een uurtje al gevacineerd ben :pleading_face: Had echt pas september verwacht.

Wel een beetje bang… Ik ben begin dit jaar bloed wezen doneren om van mijn prikangst af te komen en toen viel ik natuurlijk flauw dus had het een omgekeerd effect :sweat_smile: Probeer mezelf voor te houden dat het kwam door de bloedafname, maar zit echt gestresst in het ov haha

9 likes

Komt vast goed! Deze prik is zo gepiept en voel je waarschijnlijk veel minder dan met bloedafname. Succes!

1 like