Caronatopic #11

Ik ben met man en kind ook naar Mallorca geweest (en dus niet lopen feesten daar ofzo) en in het vliegtuig terug was het echt stuitend hoeveel mensen hun mondkapje niet (goed) wilden dragen. Het personeel heeft zelfs gedreigd met arrestaties van mensen als ze hun mondkapje niet op gingen doen, maar alsnog zag ik steeds overal neuzen uitsteken.

Jaa dat heeft er ongetwijfeld mee te maken! Ja, dat vind ik dus ook wel vreemd. Maar hoorde dat dat dan weer met klimaat te maken heeft ofzo? (En stel, je knuffelt alsnog mensen dan gaat t natuurlijk gewoon over op een ander persoon). Maargoed ik ben bij lange na geen expert hierin maar las bij meerdere mensen die dit wel onderzoeken/hier verstand van hebben, dat weer/klimaat zeker mee kon spelen. Net als dat andere virussen ook meer opspelen in de winter. Maar nogmaals, ik ben geen expert hier in en geloof 100% in de werking van vaccins :relaxed:

1 like

Dan krijg je een smack in the face van de beveiliging zoals die Josylvio.

Gun het ze!

@Madam-Mikmak
Ik vermoed dat ze wachtte tot het begon te bloeden omdat je anders bij god niet weet waar je die pleister ongeveer moet plakken, dat prikgaatje is zo klein dat je het met het blote oog niet terug kan vinden :stuck_out_tongue:

2 likes

Thanks! Dat denk ik ook wel hoor maar prikken blijft een onlogische angst…

Even aangeven bij de triage of de prikker! Houden ze even extra rekening met je, is echt geen enkel probleem. Komt goed :kissing_heart:

1 like

Ze las de angst al van mn gezicht en was heel begripvol erover inderdaad! :blush: Achteraf denk je ook echt ā€˜dit stelt niks voor, waarom maak ik me hier zo druk over’ haha. Anywayyy de eerste zit erin :tada:

25 likes

Haha ja dat deed ze, maar het was zo gek?
Ehm…. Are you ok? Staar

Maar ik had er al een pleister gebietst. Ik haalde mijn vinger open aan mijn tas en dat begon best wel te bloeden.
Joehoe jullie hebben vast wel een pleister hier?

1 like

Haha oh dat is er mis gegaan. Ik kwam met bloed in mijn shirt thuis: pleister zat een centimeter boven het gaatje waar bloed uit kwam. Had ze me maar aangestaard :eyes:

9 likes

Mensen die recent nog getest zijn? Hoe lang duurt het nu voordat de uitslag er is? Het is lang geleden dat ik ben gaan testen :sweat_smile:

Vorige week nog een sneltest gedaan, met 30 minuten de uitslag gekregen (kon niet precies vinden wat de tijdslimiet was). Pcr duurt uiteraard langer

1 like

Binnen 48 uur nog altijd.

HĆ© das jammer, je zou hopen dat het inmiddels een stuk sneller kan!

Ik had hem vorige week met 8 uur.
11:15 test
19:00 uitslag

Vaak wel sneller hoor. Maar ze geven een max aan en dat is 48 uur.

1 like

Toch fijn dat onze Koning toch altijd weer het goede voorbeeld geeft met de 1,5 meter!!!

27 likes

Anti-geen test binnen 24 uur, pcr test binnen 36 uur

Haha wtf is dit joh? Is er ineens niets meer aan de hand dat dit weer kan? Ik kijk echt met grote verwarring naar dit filmpje. Wie vond dit een goed idee?

8 likes

Liggen die gezondheidsverklaringen nou ook gewoon bij de GGD als je je gaat laten vaccineren? Heb m’n uitnodiging niet binnen en heb (en mag heel snel al) maar heb natuurlijk geen printer, eckte millennial.

Toen ik belde zeiden ze dat de verklaringen ook bij de vaccinatielocaties liggen en je het daar kan invullen als je geen printer hebt!

1 like