Caronatopic #11

Ja, en je krijgt ook meteen eentje mee voor de tweede prik.

3 likes

Wat ongemakkelijk is hij ook zeg
In zo’n straat compleet oranje vraag je aan zo’n kind “en voor wie ben je vanavond”

Nou Amalia kan weer trots zijn op haar vader nadat ze de meest volwassen keuze van het gezin in jaren heeft gemaakt.

21 likes

Vandaag al meteen 2 tegelijk aangekondigd.

9 likes

Ik snap nu alleen niet waarom ze het niet gewoon open gooien, nog 1 jaar voor alle 18+ers toch

“ik ben voor de avondklok.” :devilish:

1 like

Die kunnen dan net zo goed toch nog 1 dagje wachten. Blijkbaar is er geen capaciteit voor 3 jaar op 1 dag.

3 likes

Godsamme wat een air

29 likes

Ik wil echt op alles wat zij zegt alleen maar reageren met :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

30 likes

Ik denk dat Kirsten beter maar snel een nieuwe hobby moet zoeken

13 likes

Haha ja sowieso hoeft alleen 2003 nog maar aangekondigd te worden dus naar verwachting is ze morgen toch klaar

6 likes

Ben ook benieuwd hoeveel mensen haar alleen maar hebben gevolgd vanwege die jaartallen tweets, en haar nu snel weer gaan ontvlogen omdat ze verder niks boeiends te melden heeft

9 likes

Vorige week kondigde ze trots aan dat ze al haar berichten al klaar had staan, dus die is de afgelopen week alleen druk geweest met de eer opstrijken

4 likes

Covid the Musical… :roll_eyes:

1 like

jezus wat is dit triest zeg

3 likes

“Het is soms gewoon moeilijk om vast te blijven houden aan de regels, laten we daar eerlijk en duidelijk over zijn”

Hehe ja Ferd dat weten we van jou al natuurlijk.

41 likes

Dus iedereen die hier zo verontwaardigd reageert komt nooit binnen 1,5m afstand van anderen?

2 likes

Ik geloof niet dat de degenen die verontwaardigd reageren een publieke functie hebben als lid van het Koninklijk huis, dus dat is (sinaas)appels met peren vergelijken.

14 likes

We zijn allemaal mensen

Het is de koning he? Als er iemand een beetje het voorbeeld moet kunnen geven moet hij dat zijn. Het hele koningshuis kost ons miljoenen, kun je maar beter als hoofd toch representatief zijn voor de geldende maatregelen?

Of verdeel je salaris maar tussen alle mensen die afgelopen jaar banen/mensen/andere zaken zijn kwijtgeraakt. Tussen de mensen die zich in het zweet werken om dit enigszins onder controle te krijgen.

10 likes

Ja, alleen niet allemaal mensen met een voorbeeldfunctie die al vaker misstappen hebben gemaakt en zich boven de regels plaatsen. Zie ook zijn vakantie vorig jaar.

3 likes