Caronatopic #11

Dit soort bezoeken worden vooraf gepland, iemand had dit echt wel moeten bedenken vooraf. En bovendien: er staat een camera op z’n neus, hoe kun je dan bedenken dat dit een goed idee is? Dat hij ook maar een mens is gaat echt niet op

7 likes

Hmm ja ik weet niet, kan me hier echt niet druk om maken? Ik denk 75% van de Nederlanders niet? Ja misschien in het begin van de hele pandemie maar op dit moment met alle versoepelingen enzo verwacht ik minder weerstand. Merk zelf namelijk ook dat ik anders met de situatie om ga dan in het begin maar goed dat is misschien voor ieders situatie verschillend

2 likes

Niet alle mensen krijgen €6 miljoen per jaar om staatshoofd te zijn

5 likes

Leert ie het nou nooit🤦‍♀️

3 likes

Beetje flauw. Ik heb al 1.5 jaar niemand geknuffeld buiten mijn vriend. Dan is het wel irritant om nota bene de koning lachend in meerdere groepsknuffels aan te treffen. En daarbij optellend dat Rutte en co afgelopen jaar redelijk makkelijk heeft gestrooid met termen als “arrogant” en “klootzak” als je je niet aan de regels hield, en nu moeten we dan zeggen: "tja, we zijn allemaal mensen he!!’? Redelijk hypocriet.

57 likes

Ik heb niet verontwaardigd gereageerd, maar om je vraag te beantwoorden: nee, ik kom nooit binnen 1,5 meter van mensen die niet tot mijn huishouden behoren.

Behalve als een onverlaat in de supermarkt me van achteren benaderd.

Maar verder? Mijn moeder niet, mijn broer niet. Mijn beste vriendin is zwanger en ze heeft exact 0 knuffels van mij gekregen. Tja. Best moeilijk hoor, daar niet van. Maar dat is geen reden om het niet te doen.

17 likes

Maar het is niet alsof hij per ongeluk een keer te dichtbij iemand komt… Want dat overkomt ons denk ik allemaal wel een keer. Dit is gewoon steeds te dichtbij, bijna gearmd op de foto, handen geven etc.

9 likes

Ja oké, dat is wel een verschil inderdaad. Weet ook eigenlijk helemaal niet of hij al volledig gevaccineerd is, kan bijna niet anders toch?

Naja, laten we maar hopen dat over een paar weekjes we door het vaccineren dit allemaal weer mogen, hoeven we er ons ook niet meer druk om te maken :grin:

1 like

Wie is zij ook? Ze heeft toch niet zoveel met de vaccinatie te maken? Alleen toevallig de eerste.

1 like

Mijn vriend heeft zijn eerste vaccinatie gehad! Het voelt toch wel een beetje als een start van een nieuw begin, ook heel blij dat hij het tot nu toe niet heeft gekregen, en dat als leerkracht.

11 likes

Net m’n vaccinatie gehaald op Urk, moest langs de arts daar en die vroeg waar ik vandaan kwam. Dus ik gaf antwoord, zei die: oh nog steeds niemand uit Urk vandaag

:dizzy_face:

En was nog even naar de jumbo naar, gewoon niemand had een mondkapje op?! Ook niet half onder de kin ofzo, nee gewoon geen.

Echt een cultuurshock. Maarja over een week mogen we allemaal weer zonder blijkbaar!

21 likes

He er is zo een persco.

1 like

Krijg haast nostalgie naar de persco’s hier in de chat en iedereen in paniek haha. Het is toch snel veranderd, als je nu zo hoort wat allemaal weer mag. Terwijl het afgelopen winter zo uitzichtloos leek

9 likes

We zijn er bijna, we zijn er bijna.
Maar nog niet helemaal!

2 likes

Komt er een app waar je vaccin bewijs in staat of heb ik weer verkeerd geluisterd HH

Had wel liever gehad dat ze nog even hadden gewacht met het afschaffen van de mondkapjesplicht totdat ook de jongeren de kans hebben gehad om zich te laten vaccineren

34 likes

Kerst? Meid

2 likes

Ik ben zo blij dat mn puistenkop dan minder word als ik alleen dat kapje in t ov ophoef.

3 likes

Ik weet echt even niet hoe ik me moet voelen.

8 likes

1.5 jaar terug zat ik te smachten tot dit moment en nu voel ik alleen maar paniek

33 likes