Caronatopic #11

M’n eerste vaccin ging trouwens goed! De prik viel me helemaal mee (dat vond ik ook niet zo eng) helaas voor mij moest ik ipv 15min, 30min wachten (ivm een voedselallergie) dus toen hikte ik wel telkens beetje tegen een paniekaanval aan. Maar de mensen daar waren zo lief. Voel me nu overigens prima, voel me wel beetje koortsig en heb net even opgemeten en heb 38,2 (m’n vaccin zit er nu zo’n 4uur in). Zijn er meer mensen die zo snel na het vaccin koorts (of andere) klachten kregen? Voel me overigens verder prima, ga zo lekker op de bank met een pokebowl het EK kijken.

6 likes

Ik werk heel dicht bij een priklocatie en ze kwamen vragen of we een prik wilden, dus hoppa, iedereen die nog niet geweest was naar die locatie :joy:

39 likes

Tweede prik had ik veel minder last!

Had mezelf getrakteerdop een McChicken menu. :+1:

Mijn locatie zat ook naast een McDo. Doen ze dat bewust? :joy:

5 likes

Ga je naar M.? Lekker langs maccie daar, zou ik ook doen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha mijn locatie zit ook naast een McDonald’s. Ik ga erna ook langs

2 likes

Die van mij zat ook naast eentje haha. Maar ben niet gegaan, was gisteren namelijk al geweest :innocent:

2 likes

Was wel grappig bij mij. Toen ik na de prik een stoeltje had gevonden om op te wachten, zag ik de man tegenover mij zijn hand op z’n bovenarm drukken. Daardoor dacht ik er ineens weer aan om m’n arm te masseren, zoals hier als tip werd gegeven.
Daarna echt allerlei vragende (en medelijwekkende?) blikken van anderen. Tot uiteindelijk iemand vroeg ‘heb je last van je arm’. Ik vertelde dat ik aan het masseren was om de spierpijn te voorkomen. Daarna ging echt de een na de ander ook maar hun arm masseren :joy:

Nu 4 uur na m’n prik. Voel m’n arm een beetje gloeien en heb zo’n vaag beginnend hoofdpijn gevoel. Ben benieuwd hoe erg het gaat worden. Maak me er niet zo druk om, want ik weet nu in ieder geval waar het vandaan komt (en dat ik er waarschijnlijk niet dood aan ga :sweat_smile:).

5 likes

Nu jullie het zeggen, die van mij zat ook heel dicht bij een Mcdo!

3 likes

Whooo! Morgen sta ik misschien op de wachtlijst om eerder aan de beurt te zijn voor een prik. Zo blij mee :smiley:

5 likes

Niet voor de mensen met prik angst.

Nou volgens rosanne hertzberger kun je net zo goed Trump bedanken, waarom doe je dat niet??? Wees eens kritisch op de wetenschap!1!1!1

Ik was vorige week ook verkouden, geen corona, nu in de ochtend alleen nog wat last en gisteren de vaccinatie gehad. Alleen beetje hoofdpijn gehad dat simpel werd verholpen door een paracetamol. Heb heerlijk geslapen verder dus gewoon gaan met die banaan!

3 likes

Volgens mij is het wel belangrijk dat je kan laten zien dat je geen corona hebt. Logisch want wie weet wie je daar allemaal besmet en nog steeds zeggen veel mensen, nee hoor geen corona zonder zich te laten testen. Heb je het niet kun je je gewoon laten vaccineren, is geen enkel probleem.

Volgens mij twijfelde je gisteren ook om te gaan. Dan is gegaan de beste optie (mits geen corona) van uitstel komt toch vaak afstel.

2 likes

Same here haha, ik moet ook vandaag en krijg nu toch wel een beetje de zenuwen.:sweat_smile:

2 likes

Als bemoedigende woorden voor jullie, jullie kunnen het!
Ik voelde de prik bijna niet. Gisteren alleen een wat beurse arm en lichte beginnende hoofdpijn. Ik heb heerlijk geslapen en nu nergens meer last van. Hopelijk valt het bij jullie ook zo mee!

8 likes

Bij mij werd masseren juist afgeraden dacht ik. Had het nl nog gevraagd. Sommigen doen het nl veel te hard en dan krijg je juist zo een harde schijf.

2 likes

Dit wordt inderdaad afgeraden, want vaak krijg je juist meer last uiteindelijk. Volgens mij wordt het ook afgeraden omdat sommige vaccins heel gevoelig zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Ik denk dat de persoon die @DelilahBard zag ook gewoon een reden had om langer af te drukken (zoals het gebruik van bloedverdunners oid), er wordt iig afgeraden om te masseren.

1 like

Oh echt, nou bij mij voelt mn arm wel een beetje beurs, maar echt spierpijn heb ik niet. Dus wellicht dat het toch geholpen heeft.
En inderdaad, die man tegenover mij slikte bloedverdunners dus die moest het dicht drukken.

Ja tijdens de prik heb ik hem ook helemaal ontspannen gehouden hoor. Alleen daarna gemasseerd.